رومینا عسل منرومینا عسل من، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

دخمل دوست داشتنی مامان و بابا

ماجرای 6ماه و9روزگی فندقی من(برابر با سه شنبه 8/1/91)

1391/1/8 21:47
501 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان.شنبه عصر رفته بودیم خونه پدرجون و امروز صبح بخاطر واکسن ثلاث شما که نوبت 27اسفند بهداشتت نداشت و نتونستیم بزنیم برگشتیم بوشهر.بعد از اینکه رسیدیم رفتیم بهداشت و خوشبختانه آورده بودن و شما واکسنو نوش جان کردی الهی بمیرم که درد کشیدی البته دخملی من خانمیه واسه خودش فقط یه کوچولو گریه کرد و بعد از اینکه مامانی بغلت کرد آروم شدی بعدشم قطره استامینوفن دادم بهت که خدای ناکرده تب نکنی.تا الان که خداروشکر خوبی .قربونت برم من

اما یه اتفاق بد،امروز عصر بابایی تصادف کرد.با یه پراید البته مقصر بابایی بود با اینکه بابایی سرعتی نداشت اما بخاطر سرعت بالای پرایدیه ماشین خیلی خراب شده . قسمت راننده کامل آسیب دیده خداروشکر بابایی خوبه فقط کمی گردنش درد میکنه.فعلا ماشین پارکینگه.خیلی ناراحت شدم بابایی اول زنگ زد به من و خبرو داد خیلی نگران شده بودمو تا نیم ساعت دستو پاهام میلرزید وقتی که دیگه بابایی خیالمو راحت کرد که حالش خوبه و فقط ماشین کمی خراب شده اونوقت کمی آروم شدم.خدا روشکر به خیر گذشت و فقط ضرر مادی بود.خدایا شکرت

امروز یه روز بد بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
8 فروردین 91 23:25
سلام.سال نو مبارک.ببخشید که دیر اومدم آخه مسافرت و مهمونی رفتن و مهمونی دادن و.... ایشالله سال خوبی پیش رو داشته باشین. خدا رو شکر که به خیر گذشته و بابایی سالمه.اینو به فال نیک بگیرین.
مامان ترنم کوچولو
9 فروردین 91 11:38
سلام عزیزم .خدا رو شکر که دخمل گلی برا واکسنش زیاد اذیت نشده و قوی بوده و بازم هزاران بار شکر که اتفاق به خیر گذشته و بابایی سلامته.مواظب خودتون باشین.آپیم
آتـــریـســـا جـون
9 فروردین 91 18:53
روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون آپـــــــــــــمممممممممممممممممـــــــــــــ
ندا مامان پویان
9 فروردین 91 22:11
واااااایییی خدا رحم کرده مامانی رومینا یه چیزی صدقه بده خدا رو شکر که بابایی رومینا سالمه ایشاله همیشه خوش و سلامت باشین در کنار هم رومینا رو ببوس
مامان امیرعلی
12 فروردین 91 16:41