رومینا عسل منرومینا عسل من، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

دخمل دوست داشتنی مامان و بابا

تولد فاطمه

1391/1/5 15:41
1,351 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه٢/١/٩١تولد فاطمه(دختردایی بابایی) بود منو شما و بابایی هم رفتیم.البته بخاطر مادر بزرگ بابایی  که فوت شدن یه تولد ساده گرفتن.عکسا رو تو ادامه مطلب ببین فندقم

 

اینجا تو اتاق فاطمه بودی.با پانیذ و پونه دخترای خاله زری ازت عکس انداختم

 

اونجا کمی بدخلقی کردی منم گذاشتمت تو تاب فاطمه خیلی خوشت میومد از تاب خوردن همش واسمون میخندیدی

قربونت بره مامان.عاشق خنده هاتم

اون پشت سریت فاطمه ست البته عکسش زیاد خوب نیوفتاده

قربون خندیدنت برم من.ایشالا که همیشه لبت خندون باشه فندق من

تو این عکس اونکه لباس سفید پوشیده پونه ست و اونکه فقط سرش معلومه یاس دخترخاله فاطمه ست

 

به ترتیب از راست، یاس،فاطمه،پونه

اینم از کیک تولد

اینجا هم رومینا گلی وارد میشود

مامانی این تعجب واسه چیه عزیزم.فکر کنم از دیدن کیک تعجب کردی!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرتین
5 فروردین 91 19:47
خیلی ناز و با نمکیدوست دارم