رومینا عسل منرومینا عسل من، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

دخمل دوست داشتنی مامان و بابا

حاج خانم

1391/9/17 13:52
1,073 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقل خانم من.مامانی فدای تو بشه که سرماخوردگیت طولانی شده و الان چند روزه که بینیت کیپ شده و بسختی نفس میکشی.خدا روشکر تب و گلو درد و اینا نداری فقط ابریزش بینیه.فردا میخوام یه بار دیگه ببرمت دکتر.اما بگم از حاج خانم خودم که روز 3شنبه که از کلاس برگشتم از پله های خونه مادرجون که اومدم بالا خواستی که بغلت کنم و بعدم مقنعه مو زدی بالا و...نیشخندمن مقنعه مو در آوردم و شما هم کمی بعد اونو برداشتی که بذاری سرت دیدم خودت دوست داری گفتم رومینا بده مامان تا سرت کنه اروم نشستی و من مقنعه رو سرت کردم بامزه شده بودی ازت چندتا عکس انداختم اما از بس وول میخوردی زیاد خوب نشد ولی خب واسه یادگاری بد نیست تا ببینم درآینده قیافه مدرسه ایت وقتی مقنعه سر میکنی چقدر شبیه مقنعه سر کردن الانتهقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

عمه ي آتنا
17 آذر 91 13:59
آتناي ما هم دوباره شرما خورده خدا كنه زود تر خوب شن:-* چقدر خانوم از اين به بعد باهاتم مياد
مامان آرتین (الهه)
17 آذر 91 15:49
الهی دورت بگردم خاله جون همه جوره نازی فندقی
باران
18 آذر 91 12:19
خاله جونی چقدماه شدی ماشاا... فقط فک نمیکنی یکم واست بزرگتره؟
مامان ریحان عسلی
18 آذر 91 18:05
سلام آخی چقدر سخته وقتی بچه ها مریض میشن این پستا کجا بودن من ندیدمشون کلی خندیدم چه کارا که نمی کنی ننه اش عکس دومی محشرهههههههه
مریم--------❤
22 آذر 91 19:43
ماشالله!همیشه تو سرماخوردیااااا!!! ایشالله خوب بشیراستی خدا کنه تا اوان برن مدرسه دیگه وضعمون این نباشه.....دیگه فقط هرکی دوست داره مقنعه سرش کنه....
شبنم
29 آذر 91 15:30
عجب حاج خانوم خوش تیپی شدی تو عسلک!!