رومینا عسل منرومینا عسل من، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

دخمل دوست داشتنی مامان و بابا

جمعه21مهر 91

1391/7/23 11:43
653 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه به بابایی گفتم عصر بریم پارک کنار ساحل سه چرخه رومینا رو هم ببریم تا اونجا کمی بچرخه.بابایی هم قبول کرد.خیلی بهت خوش گذشت خودت که نمیتونستی ٣چرخه تو راه ببری ما هلت میدادیم خیلی دوست داشتی و تا از از حرکت می ایستادیم خودتو تکون میدادی رو صندلیش که زودی حرکت کنیدنیشخند

راستی مروارید پنجمتم دیدم.هورااااااقلبخداروشکر که سر  این یکی اذیت نشدی.از ماجرای دیشبت(شنبه٢٢مهر٩١)بگم که چه کاری سر هندونه خوردن در اوردی.دیشب هندونه رو آوردم گذاشتم تو سینی هی با دستای کوچولوت ناخنک میزدی از اشپزخونه رفتم تو سالن که بابا هم اونجا بود زدی زیر گریه که من چرا هندونه رو بردم بعد هم با گریه اومدی دنبالم وقتی هندونه رو گذاشتم بغلت کردم اوردم کنار ظرف هندونه نشوندمت باز شروع کردی ناخنک زدن یعنی مثل بابایی عشق هندونه هستی(توجه داشته باشید که من تا الان نشونه ای دال بر اینکه علائق دخملی کمی هم به بنده رفته باشه پیدا نکردم شما پیدا کردید خبر بدید که ما دیگه نا امید شدیم)خب بعدشم هی منو بابایی یکی در میون هندونه میذاشتیم دهنت اخه ماشالا فرصت که نمیدی یکی بخورم یکی بذارم دهنت دیگه در خلال خوردن من بابایی هندونه بذاره دهنت که اگه یه لحظه دهنت خالی از هندونه باشه کولیمون میکنینیشخند

چون کفشات تو پات لیز میخورد هی میخواستی درش بیاری منم در آوردم واست

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

زن دایی
23 مهر 91 13:20
تنهایی رفتی بازی ، می گفتی فاطمه هم بیاد که نذاره بازی کنی. پس کو عکس هندونه خوردن
زن دایی
23 مهر 91 13:20
امیدوارم همیشه در کنار هم خوش باشید.
عاطفه
24 مهر 91 0:46
سلام خانمی ممنون که بهم سر زدی خدا دخترتو بهت ببخشه.اگه دوست داشتی به منم رمز بده
شبنم
24 مهر 91 17:58
سلام فندق خوشگلم...موهاتو کی برات اینطوری نازنازی کرده؟نمی گی یهو بیان ازمون بدزدنت،انقدر که نمک داری.. فدااااای هنودنه خوردنت پرنسس کوچولو..اگر یه بار اومدی خونه خودمون،ده دوازده تا هنودنه قاچ می زنم،می ذارم جلوت،که هر کاااااااااااااری دلت خواست،برای خودت بکنی
شبنم
24 مهر 91 17:59
مروارید پنجمت هم مبارک باشه
مامان ریحان عسلی
24 مهر 91 23:35
سلام سه چرخه اش مبارک چه موهاش بلند شده سی مردم شهرشون چقدر هواشونم گرمن ما اینجا بخاریمون راه افتاده عکس آخری خیلی قشنگ بید
مامان آرتین
25 مهر 91 10:25
چه موهای خوشگلی داره خانم خانما پنجمین مروارید هم مبارکههه
مامان ارمیا و ایلمان
25 مهر 91 12:17
جیگرتو.
نایسل
25 مهر 91 20:52
الهی فداش بشم من
نایسل
25 مهر 91 20:53
میسی عسیسمممم چقدر به رومینا حال داده سه چرخه سواری
مامان علی
26 مهر 91 0:28
مبارک باشه دندونای خوشملت خاله جون. بازم خوبه که هندونه دوس داره. علی که مطلقا لب به هیچ گونه میوه نمیزنه و جالبه که اونم ذائقه ش به باباش رفته
مامان اميرحسين
26 مهر 91 10:08
رومينا بهت حسوديم شدددددد من الان يكساله نيومدم بوشهر دلم براي كنار دريا تنگ شد
مامان ترنم کوچولو
27 مهر 91 10:45
مروارید5 امت مبارک گل خانوم.قربون هندونه خوردنت نوش جونت خاله.امان از دست این دخترای بابایی.مو خرگوشی خوشگل
منا مامان الینا
1 آبان 91 8:46
سلام خوبی مامانش؟ ماشالا به این گل دخترت خیلی نازه خدا حفظش کنه موهاشو ببین چه نازن راستی من اینجا را از وبلاگ شبنم جون پیدا کردم