رومینا عسل منرومینا عسل من، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

دخمل دوست داشتنی مامان و بابا

خانم حسابدار

1391/9/17 14:24
528 بازدید
اشتراک گذاری

بدون شرح از رومینا و ماشین حساب باباحاجی

قربون تو بشم که زیر لبت خراش برداشت و کلی خوون اومدو گریه کردی رفته بودی تو اتاق خاله سمیرا و کنار قفسه کتاباش ایستاده بودی داشتی با کتاباش ور میرفتی نمیدونم یهو چی شد که افتادی و گریه کردی و اومدم بغلت کردم دیدم دهنت پر خون شده اومدم تندی دهنتو شستم و یخ گذاشتم تا خونش بند بیاد بعد دیدم که لب داخلیتم کمی بریده اونو فکر کنم دندونت خورده بود بهش اما خراش بیرونی رو هر چی قفسه کتابا وارسی کردم چیزی که بتونه خراش داده باشه رو پیدا نکردم.از اون ور هم خاله سمیرا که دهن خونی تو رو دید یهو از حال رفت یعنی یه اوضاعی شده بودا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان آرتین (الهه)
17 آذر 91 18:54
آخی عزیزم خدارو شکر که به خیر گذشته
باران
18 آذر 91 12:17
الهی .جیگری چرامواظب نبودی خاله.چقدآخرماه واست میمونه خاله؟
مامان ترنم کوچولو
18 آذر 91 12:25
قلبون اون موهات
مامان ریحان عسلی
18 آذر 91 18:01
سلام آخی عزیزم چی کشیدی اون روز مامانش مگه خاله سمیرا چند سالشه؟ فک کنم داره میزنه من + سعید + کوپولی =
سمان مامان آرشیدا
21 آذر 91 21:13
اخی قربون اون موهای نازش برم من. خوشگل خانم.
حباب
22 آذر 91 17:15
اي جان ....الهي چشماي شور كور بشه دخملي رو به چشم كردن....نازي توو...........حسابدار افتخار ميدي واسه همكاري ؟
سمان مامان آرشیدا
26 آذر 91 2:24
عزیزم بمیرم واسش. قربون اون لب کوشولوش که اوف شده. موهای خوشگلش هم که حرف نداره. واسش اسفند دود کن مامانی.
شبنم
29 آذر 91 15:34
رومینا یه حساب بکن ببین اگر شاخص تورم 18 درصد باشه و تولید ناخالص داخلی با تعدیل واسه نوسانات پیش بینی نشده نرخ ارز،با سقوطی بالغ بر 42 درصد نسبت به سال پایه،به ماکزمیم مقدار کوورایانس در قدرمطلق مقادیر آستانه ای نزدیک بشه،سال دیگه قیمت پوشک چند می شه؟؟!!


خاله من فهمیدم چطور شما متوجه نشدید ...با این حساب قیمت پوشک سال دیگه همین موقع میشه دو ونیم برابر البته اگه این ماشین حسابی که دستمه درست حساب کرده باشه
شبنم
29 آذر 91 15:35
رومینا اگر تو الان از این حرف ها چیزی فهمیدی،منم موقع هایی که محمدرضا به همکارهاش صحبت می کنه،چیزی می فهمم!!!
ستاره زمینی
2 دی 91 8:32
قربونت چهنازی 1000ماشالله.مامانی حتما حتما اسپند بریز واسه فرشته کوچول راستی نظراتم نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟