رومینا عسل منرومینا عسل من، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

دخمل دوست داشتنی مامان و بابا

ماجرای 209مین روز زندگی فندقی من

1391/1/26 1:21
667 بازدید
اشتراک گذاری

٢٠٩مین روز زندگی فسقلی من (برابر با جمعه٢٥/١/٩١)

امروز جمعه بود و خب با خودم برنامه ریختم که عصر با بابایی بریم لب ساحل پیاده روی وقتی به بابایی گفتم اونم قبول کرد کالکسه تو هم برداشتیم که شما هم جات راحت باشه اما از خونه که بیرون اومدیم دیدیم هوا بادیه شما هم لباس کم پوشیدی ترسیدیم باد بخوره بهت باز سرما بخوری و منصرف شدیم از پیاده روی.تصمیم گرفتیم بریم خونه خاله زری. بیخبر رفتیم دیدیم اونا هم لباس پوشیدن قرار با دایی رحیم اینا برن فروشگاه رفاه.ما هم گفتیم پس مزاحم نمیشیم و با شما میایم.کمی نشستیم تو این فاصله از تو و پانیذ و پونه و خودمون چندتا عکس انداختم که بعدا میزارم.

بعدشم همگی رفتیم رفاه که اونجا دیدیم دایی نا و آغاجون ینا و عمه صدیقه هم اومدن.

کمی خرید کردیم بعشم شام خریدیم اومدیم خونه

 

 

اینجا رو ببین چطوری داری پانیذو نگاه میکنی

 

تو فروشگاه متوجه شدم پات خراش برداشته قربونت برم که حتما دردت اومده و هیچی نگفتی

قربونت برم من همه دردات واسه من تو همیشه بخند فندقم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان حنا
26 فروردین 91 3:36
آخییییییییییی عزیزم رومینا جونم فندق خاله حسابی جیگری شدی هزار ماشالله خدا حفظت کنه اون عکس پایینیه که روی چرخ نشسته خیلی ناز شده تورو خدا براش اسپند دود کنی ببوسش از طرف من
زهرا از نی نی وبلاگ213
26 فروردین 91 5:37
سلااااااااااااام وبلاگتون خیلی قشنگه رومینا جون خیلی نازه ماشالا دوست دارم با هم تبادل لینک کنیم لطفا منو به ایم نی نی وبلاگ213 لینک کن و خبربده منم لینکت کنم مرسی
مامانی
26 فروردین 91 8:48
سلام ماشالا رومینا داره نازتر میشه بوشهر شهر دوریه اما کوچیک و قشنگه ما که فکر نمیکردیم اینجوری باشه به قول داداشم میدوناش خیلی قشنگه و تر تمیز به شهر که نزدیک میشدیم نسیم دریا رو حس می کردیم حیف که جاهای دیدنی زیادی ندارهما فکر کردیم مثل شمال ساحل بزرگی داره اما ساحل شنی کمی داشت قیمت اجناس چقدر گرون بود و به نظر میاد فقر تو شهر شما کم باشه در کل شهر زیباییه . راستی اگه شما بخوانین با ماشین مسافرت کنید فکر کنم خسته بشید (به نظر من)موفق و موید باشی
مامان پریسا
26 فروردین 91 13:13
209 روزگی رومینا جون مبارک. عزیزم صورت پریسا رو در نمایشگاه نقاشی کردن.
نسترن
26 فروردین 91 17:26
جانم خاله تو چقدر نازی عکس یکی مونده به اخر معرکه است
مامان ارمیا
27 فروردین 91 12:08
وای چه عکس های نازی. الهی بگردم که پات اوف شده و هیچی نگفتی عسلم.
محيا كوچولو
27 فروردین 91 23:17
به به از اين رومينا گلي
خاله بيشتر مواظب بچه باشين، تازه همچين عكس دلخراشي هم گذاشتين


اینو گذاشتم که فندقم بدونه چقدر دختر شجاعیه.اوف شده اما گریه نکرده.قربونش برم من
امیــــــرشـــــیما
28 فروردین 91 11:33
ســـــــــــــلام دوســــتــــــ گــــلــم وبـــــ عالـــی دارـی خوشـــحـال میـشـم بـه وبــــ ماهــم یه ســـربـزنی تا امشــبـــ یـــا فــردا چــــتـــ روم امیِــــرشــــــیمــا هـــــم درســـــتـــــ میــــشــه و آدرســــــشـــــ تــویـه وبـــــــ گذاشـــــته مــــیــشـــه دوســـــتــــ داشــــتـــیـــن بــه چـــــت روم هـــم ســربـزنیــد مکانــی خوبـــــ و دوســــت داشتـــنی برا ـــــی دوســــتـــــ یــــابــی و خـوش گــــذرانی تمـــام دوستــــان لوکــس بلـــاگــــ هستـــن پــــس شـــما هــم بـــیـــایــن منـتـظـرتـــــــون هستـــم بــای
مامان آرتین
28 فروردین 91 15:17
قربونت برم چه گل سر بهت میاد
لباس های نی نی مد
29 فروردین 91 14:23
سلام دوست عزیز خوشحال میشیم از وبمون دیدن کنید و به دوستانتون نیز معرفی کنید
خاله نانا
11 اردیبهشت 91 0:23