رومینا عسل منرومینا عسل من، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

دخمل دوست داشتنی مامان و بابا

بدون عنوان

1391/10/5 23:29
716 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فندق شیطون مامان که هر روزم ماشالا شیطون تر میشی.یه وقتایی واقعا کم میارم پیشت ماشالا به این همه انرزی.قلباندر احوالات این روزامون اینه که منو شما دوهفته ست سرماخوردیم هر چی دارو هم میخوریم فایده نداره دوبارم هر کدوممون رفتیم دکتر اما...ناراحتباز شما خداروشکر کمی بهتر شدی اما من کماکان صدام در نمیاد.باز خوبه کلاسای دو روزم تموم شد و تادوهفته دیگه 5شنبه ها فقط کلاس دارم هم اینکه بیشتر پیش شمام هم اینکه کمتر تو این هوا میرم بیرونو کمتر میخوام نطق بگم سرکلاس.این ترم با اینکه کلاسام فشردگیش کمتر بود ولی بازم اذیت شدی شاید ترم دیگه کلاس نگرفتم تا اول مهر که دوساله بشی حالا ببینم چی پیش میاد.بگذریم.خب از اولین شاهکار هنریت بگم ..اصولا به خودکار مداد علاقه زیاد داری امروز 5/10/91 تو آشپزخونه بودم شما هم کنارم بودی دیدم پیله کردی بغلت کنم منم دستم بند بود تندی چندتا کاغذ و یه خودکار گذاشتم جلوت که با خودکاره مشغول شی اما دیدم برعکس همیشه که شروع میکردی کاغذ و دفترو پاره کردن امروز تو کاغذا خط میکشیدی دیگه دیدم اولین هنر خط خطیته بهتره بذارمش تو وبت بزرگ شدی ببینی چه کشیدی من که سر در نیاوردمسوالخب این روزا زیاد واست شعر میخونم چشم چشم دو ابرو و لیلی لیلی حوضک و یه توپ دارمو ای بچه بی دندونو دیگه هر چی به ذهنم میاد میخونم جدیدا یاد گرفتی میگم رومینا چشمات کو میای و دست میذاری رو چشمای من تعجبنمیدونم چرا چشمای منو جای چشمای خودت نشون میدی .حسابی هم بهمون بوس میدی البته وقتی غریبه میبینی و میگیم رویمنا به خاله یا عمو بوس بده نمیدی اما وقتی به خودمون میرسه میگیم رویمنا بوس بده حسابی بوس میدی جیگر منقلبدیشبم حسابی با هم توپ بازی کردیم چقدرم ذوق میکردی قربونت برمماچ

این روزا یهو میبینم میای و خودتو میندازی تو بغل من یا بابایی و چند ثانیه ای بی حرکت همونطوری تو بغلمون میمونی.بگم که هر وقت میریم بیرونو کفش پات میکنم اصلا نمیذاری دستتو بگیریم و میخوای بدو بدو کنی تا بچه هم میبینی که دیگه راهتو کج میکنی سمت اونا.وارد هر مغازه ای هم که بشی اگه خانمه یا آقاهه بات خوشوبش کنه خودمونی میشیو مغازه رو زیرورو میکنی و دیگه بزور باید از اونجا بیاریمت بیرون قلبچند وقتیه که از دست شیطونی های شما صبحا که از خواب پا میشیم دیگه در وسطیو میبندم که فقط بخوای تو سالن و آشپزخونه بچرخی اخه عشق اینی که بری وسایل رو میز آرایش منو برداری یا کشوها رو زیرورو کنی جدیدا هم میری سراغ کیفمو میری سروقت کارتای عابر بانکم.اصلا نمیدونم چه علاقه ای به اونا داری تو ماشینم که باشی کارت عابر بابا  رو هر جا دیدیش برمیداریبغلاهان تا یادم نرفته یه کار بد دیگه هم انجام میدی هی میری سراغ تلویزیون و اون دکمه کناریشو که آن و آف هست رو وسط تلویزیون دیدن ما خاموش روشن میکنی.هر چی هم میگیم نکن فایده نداره لجباز تر میشی.اصلا از عمد میری روش کارتم اینجوریه که ما که مشغول تماشا هستیم میریو کنارش وایمیسی و انگشتتو میبری کنارش منتظر میمونی تا من یا بابایی یه چی بهت بگیم که مثلا رویمنا نکن خاموش نکنیا یا مثلا خیز برداریم بیایم اونموقع خاموشش میکنیو خودت فرار میکنی قربون اون پاهای کوچولوت برم که فرار میکنی.قلبهر وقت دلت بخواد بری بیرون میریو پشت در میشینی یا صدای درو بشنوی که بابایی یا آغاجون دارن ماشینشون رو میارت تو حیاط میریو و رو انگشتای پات وایمیسی و مثلا میخوای از شیشه بیرونو نگاه کنیماچ

راستی یادم رفت بگم دومین یلداتم با خاله ها بودیم خیلی خوش گذشت همه مون بودیم خاله راضیه هم از شیراز اومده بود

مثلا اینجوری میای سراغ تلویزیون

اینم اولین شاهکار هنری خانم خانما

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ریحان عسلی
5 دی 91 23:53
سلام پیکاسو کوچولو حالا مونده ریحانه هم به سن رومینا بود از این کارا زیاد می کرد دکمه ی آن /آف تی وی مون لمسیه و ما دلمون خوش که دیگه نمی تونه ا ز اونجا بره خاموش کنه اما زهی خیاله باطل دقیقا دست می ذاشت اونجایی که رنگش قرمزه و بلد شده بود هووووووووووووووووو خواهر من این موهامو تو آسیاب سفید نکردم که
مامان پرنیا
6 دی 91 12:15
بله عزیزم می گیرم با تم پروانه ای...رومینا جون چطوره شیطون شده از طرف من ببوسش


مامان کوثری
6 دی 91 16:15
سلام عزیزم بله طراحی بود البته چند تا فریم معمولی تقویم هست که قیمتا ارزون ته اگر میخواهید کم تر باشه فریم های ارزون تر رو فردا میگذارم میتونید ببینید راستی تو وبلاگ نی نی مد هم یه مسابقه دیگه برگزار کردیم بیا پیشمون
مریم--------❤
6 دی 91 21:32
ای جانم فندقی چه پالتوی خوش رنگی مو هم خیلی وقته دلوم میخوا پالتو قرمز بگیروم
باران
7 دی 91 9:03
جیگری توهم که مثل مهنا میشی 1نقاش حرفه ای پالتوشوچقد قشنگه ماشاا...
maryam.k
7 دی 91 10:35
عزیزم بوس بوس بوس
مامان کوثری
7 دی 91 14:59
قیمت های طراحی شکسته شد میتونید بیاید و طرح مورد نظرتون رو سفارش بدین تک برگ:۲۰۰۰ تومان فصلی یا چهار برگ:۴۰۰۰ تومان ۱۳ برگ:۸۰۰۰ تومان سلام عزیزم ممنونم بهمون سرزدین اینم قیمت ها مون هر چی زودتر سفارش بدین زودتر آماده میشه چون سفارش ها ماه آخر زیاد میشه
مامان آرتین (الهه)
7 دی 91 15:47
سلام خاله جون. خوب شد که مامانی عکست گذاشته چون من دلم واست ی ذره شده بوووود میگما خیلی پالتو قشنگی داری خیلی خیلی بهت میاد جیگر طلا وااااای مامانی گفتی از علاقه این وروجکها به قلم. بنظرت واسه چی اینهمه قلم رو دوست دارن ؟ اثر هنریت هم محشره
حباب
7 دی 91 23:09
عزیزم شرمنده هر کار کردم ایمیل نمیشه ...شرمنده
مریم--------❤
9 دی 91 0:01
زن دایی
10 دی 91 15:44
عجب شاهکار هنری
حباب
11 دی 91 17:17
سلام عزيز دل ...ماشالا به روني تو ...ما يه دختر صاحب خونه داريم كه شبيه روميناست ...چون اونو دوست دارم رومينارم خيلي ميخوام .......بوس واسه گلي
حباب
11 دی 91 17:40
دوباره واست عكسارو ميل كردم