رومینا عسل منرومینا عسل من، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

دخمل دوست داشتنی مامان و بابا

1سال و 3ماهگی و 11روزگی

1391/10/9 23:27
472 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فندق خانم خوشگل من.اومدم بگم که کلاسای مامانی دیگه تموم شد.هورااااااااااااقلباما بگم از کارات این روزا شعره چشم چشم دو ابرو واست زیاد میخونم تا شروع میکنم به خوندن دستتو میذاری رو بینیت حالا نمیدونم چرا رو بینیتسوالحتی یه برگه گذاشتمو همینطور که این شعرو میخوندم یه شکلک با دو چشم و دو ابرو و بینی و دهان کشیدم و تا شروع بخوندن کردم دیدم دستتو باز گذاشتی رو بینیت واقعا عجیبه هالبخندامروز غروب داشتم کابینتا رو کمی وسایلشون رو جابجا میکردم که جایه یه سری چیزا رو کنم حالا فکر کن من نشستم جلودر کابینت اونوقت شما میای و با زور اون سر فندقیتو از کنار سر من میاری داخل کابینت که ببینی چه خبره بعدم منو هل میدی که خودت بیای بری تو کابینتنیشخنداخه من نمیدونم وروجک چه علاقه ای به کابینت دارهقلبیهو همینطور یکه مشغول تمیز کردن تو آشپزخونه بودم دیدم رفتی سراغ ظرف شکر و درشو باز کردیو قاشق توشو برداشتی و قاشق قاشق داری شکرای زبون بسته رو میریزی رو فرش کف آشپزخونهتعجبراستی یه چیزی چند روزه میخوام چشمک زدن یادت بدم هر وقت انجام میدم بهم توجه نمیکنی اما دیروز بابایی واست چشمک زد بعد گفت رومینا چشمک بزن واسش چشمک زدی دوسه بارم انجام دادی اما باز امروز یادت رفتناراحت

بعدا نوشت: یادم رفت بگم دیگه واسه اونایی که میشناسیشون و زیاد دیدیشون بوس میفرستی و یاد گرفتی وقتی میگیم رومینا سلام دست میدی.و عمه صدیقه هم میگفت دیگه یاد گرفتی با نی نوشیدنی بخوری.

بعدتر نوشت: امشب 9/10/91 گذاشته بودمت رو اپن خودمم کنار واساده وبدم بابایی هم اونور نشسته بود بلند بلند بابا رو صدا میکردی و بعد که نگات میکرد واسش دست بلند میکردی مثل این ادم بزرگا.قلببعد اومدم میوه پوست گرفتم واسه خودمون اومدیو نارنگی ها رو برمیداشتی و دونه دونه جداشون میکردی و یکی میذاشتی دهن من و یکی میذاشتی دهن بابایی من قربون تو بشم وروجک فندقی منماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (30)

مامان ترنم کوچولو
9 دی 91 9:53
ای جوووووووووووووووونم وروجک خانوووووم.مامانی ترنمم همینطوره تو سرک کشیدن به کابینتا من دیگه در همه رو جز دوتاش مهر و موم کردماما از نظر یادگیریش همیشه منم صبح تا شب خودمو میکشم تا چیزی یاد بگیره اما همیشه ثمرشو بابایی با یه بار گفتن میبینه یه بار که انجام بده یعنی یاد گرفتتش برا دفعات بعد بستگی داره کی میلشون بکشه که انجام بدن!!!!!!!!!!!!!! از الان خودرای ان این جوجوها
شبنم
9 دی 91 11:42
این مامانت که خانوم نیست که کابینت های اشپزخونه اش یه ریزه مرتب باشه!، مامانیت رو بزن کنار، خودت برو یه سر و سامونی به اونجا بده وروجک
ظرف شکر هم که خالی شد، نمک، زردچوبه، فلفل و سایر ادویه جات رو می تونی برداری و قاشق قاشق، نه فقط روی فرش اشپزخونه،بلکه روی فرش و مبل های سالن هم بریزی!


میگم رومینا چرا اینجوری شده .بچه م رو از راه بدر کردی خاله شبنم


شبنم
9 دی 91 11:43
کامنتم یه کم خبیثانه بود ایا؟!!
مامان کوثری
9 دی 91 15:58
خصوصی
مامان کوثری
9 دی 91 16:28
درباره نی نی مد هم عزیزم باید بگم فعلا مهلت داره تا وقتی عکس نی نی ها زیاد بشه
مامان ریحان عسلی
9 دی 91 18:23
سلام آفرین به رومینا تا می تونی کار خرابی کن تا مامانت هی خسته بشه خیلی خوبه مامانش اتفاقا من می خواستم بگم واسه چشمک زدن از باباش می تونی استفاده کنی بس که دخترا بابایی هستن می تونی با چشمات دالی بازیم کنی یعنی یه بار دست بذاری رو چشم راستت و یه بار دیگه رو چشم چپ بعضی از بچه ها اونطوری چشمک زدنم یاد می گیرن یا وقتی بگی چشمات کو دست می ذارن رو چشماشون ... خلاصه که همه جوره بازی با بچه داریم اصلا فک نکن که 26 سالته خودتو رها و آزاد کن و در آخر 1 سال و 3 ماه و 11 روزگیتم مبارک
مامان ریحان عسلی
9 دی 91 23:40
هههههههههه ای وروجک یکی مال ِ تو یکی مال ِ مامان
زن دایی
10 دی 91 15:45
به به قالب عوض کردی . قالب قشنگیه.
مامان ترنم کوچولو
10 دی 91 16:10
واااااااااااااااااااااو خونه جدیدت(منظورم خونه مجازیته) مبارک رومینا جونی.خیلی خوشرنگ و نازه.دستت درد نکنه مامانی
مامان ریحان عسلی
11 دی 91 13:12
هلهههههههههههه قالب جدید مبارک
بابای دوقلوها
11 دی 91 16:30
سلام مامانی صدای شعر خوندن فندقی رو میذاشتی ما هم بشنویم قالب جدید هم مبارک قشنگه
زن دایی
12 دی 91 13:54
آفرین رومینا کار خرابی کن همه چیز رو بهم بریز. مامانی تازه اول راهی. رومینا یکی مامان یکی بابا پس کی خودت می خوری؟ خصوصی
مامان آرتین (الهه)
12 دی 91 14:06
واااااای فندق خاله نمیدونی چقدر با نوشته های مامانت به وجد میام. دلم میخاد درسته قورتت بدم بووووووووس
محیا کوچولو
12 دی 91 22:34
شیرینکاری های جدید مبارک رومینا عسلیچندتا چشمک بزن مامانی خوشحال بشه دیگه
انسیه
13 دی 91 3:41
سلام بالاخره پیداتون کردم قبلاباگوشی بهتون سرمیزدم دوروزه وبلاگ درست کردم امیرعلی من 4روزازرومیناکوچکتره من همیشه مقایسشون میکردم الان سه ماه بود خبرتونونداشتم درب درتووبلاگاگشتم تایافتمتونمنتظرم بهم سربزن بای
مامان کوثری
16 دی 91 19:42
با سلام وبلاگ نی نی پارتی به خاطر قوانین از نی نی وبلاگ حذف شد لطفا برای دیدن طرح های جدید و سفارشات طراحیتون به وب جدیدمون مراجعه کنید http://temparti.blogfa.com/
انسیه
17 دی 91 3:00
مامان رومیناجون سرنزدی بهمونا


عزیزم آدرسی که گذاشتی واسم باز نمیشه.یه بار دیگه بذار
زن دایی
17 دی 91 22:54
سلام خوبی ؛ رومینا چطوره ؟ انشاالله که بهتر شده؟
عکسای رومینا رو گذاشتم بیا ببین.


ممنون زن دایی بهتریم خداروشکر
مریم--------❤
18 دی 91 11:53
مبارک گلم راستی پیش ما نمیای؟
مریم--------❤
18 دی 91 13:23
ههههههههه نه عاموها یه ل داشت نگفتی هلندی بودن نه هندی
مامان نيروانا
18 دی 91 13:52
سلام عزيزم، خيلي خوشحال شدم خونه ي دخترم اومدين. ممنونتم. بابت اون سؤال هم خصوصي برات جواب گذاشتم. فداي تو. ببوس روميناي شيرينم رو
مریم--------❤
18 دی 91 14:50
یعنی چی؟چرا به قیافشو نمیخوره؟منظورت متوجه نمیشوم چی به قیافشو نمیخوره؟
مامان کوثری
18 دی 91 14:57
سلام عزیزم توی تقویم تک ورقی خیلی شلوغ میشه اگر دعا هم بیاد راستی شما طرحتون رو انتخاب نکردین لطفا انتخاب کنید و کد مورد نظرتون رو بهم خبر بدین
مریم--------❤
18 دی 91 14:57
ها خو هنر کردیهر آدمی میفهمه اینا هندی نیستن نیازی به قیافه شناسی نداره خو سوتی دادیا در حد المپیک
مریم--------❤
18 دی 91 14:58
خ
مامان کوثری
18 دی 91 15:00
راستی واسه تخفیف باید بگم اگر تعداد دارین میتونم تخفیف بدم یعنی از تقویمتون چند تا بخواین واگر نه یه گلاسه تک برگ اونقدری نیست که جای تخفیف داشته باشه
مریم--------❤
18 دی 91 18:41
ها عامو ها امان از پ خصوصی
مامان علی
18 دی 91 23:56
سلام فندق خوشگلم چقد خانوم شدی ماشالله زدم به تخته برات شیرین شیرینم . مامانش جان من وقتی اونجوری مث آد بزرگا دست می زنه بچلونش یه ماچ محکمه محکم هم اضافه ش کن و البته یه گاز یواش و کوچولو هم چاشنی ش کن این گوله نمک رو
مامان علی
18 دی 91 23:57
خصوصی داری عزیزم
مامان ثنا و ثمین
26 دی 91 7:07
قلفون چشمک زدن و بوس فرستادنت