رومینا عسل منرومینا عسل من، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

دخمل دوست داشتنی مامان و بابا

1سال و 2ماه و 1 روزگی فندق کوچولو

1391/8/28 15:35
556 بازدید
اشتراک گذاری

رومینا خانم در حال میوه خوردن

من داشتم ناهار میپختم و شما هم میوه میخوردید

 و حدودایه ساعت٢ خوابت گرفت و بعد که خوابیدی گذاشتمت تو تخت خودمون

حالا که عکسا رو دیدید میتونید حدس بزنید چه تغییری در رومینا ایجاد شده؟؟؟

.

.

.

بله ...موهاب رونا خانم کمی کوتاه شده.درست یک روز قبل از ١٤ ماهگی(٢٥ابان٩١)تونستیم با کمک مادر جون کمی موهای رومینا رو کوتاه کنیم البته با ترفندای خاص.اصلا که حاضر نشدی کاور واست ببندم بعدم که هی تکون میخوردی منم اومدمو نارنگی واست پوست کندمو آروم آروم گذاشتم تو دهنت و سرگرم شدی و مادر جون تونست موهای جلو سرت که حسابی بلند شده بود رو کوتاه کنه البته چندباری تکون خوردی و کمی بد کوتاه شد ولی خب بهتر از قبل شد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

باران
28 آبان 91 17:00
سلام من از وبلاگ حباب میام. چقد دخترنازی دارین از طرف من1ماچ آبدارش کنین.من دوست حبابم:
زن دایی
28 آبان 91 22:29
ای جونم با این میوه خوردنش.
زن دایی
28 آبان 91 22:29
راستی سرش چیزیش نشد؟
فکر کنم خیلی دردش گرفت.


نه خدا رو شکر
ندا مامان پویان عسلی
28 آبان 91 23:27
سلاممممممم عزیزم ماشاله چه بزرگ شدی من خیلی وقته به وبلاگت سر نزده بودم مامانش ببرش آرایشگاه سانیال تو خیابون روبروی شغاب اونجا موهاشو کوتاه کن
مامان ترنم کوچولو
29 آبان 91 10:33
جاااااااااااانم مبارکه عزیز خاله کوتاهی موهات.قربون اون صورت گرد خوشگلت. ماشالله به شما
مامان ثنا و ثمین
29 آبان 91 16:45
مبارکه خاله مامانش بهمون رمز ندادی
مامان آرتین (الهه)
29 آبان 91 16:54
آخی عزیزم چه ناز شدی هزار ماشالا عاشششششقتم
حباب
29 آبان 91 17:04
واسش گوشواره جديد خريدي؟ موهاشم يكم بلند شده ؟درست گفتم؟ به وب باران سر بزني وگرنه ميخوووووووووورمت
نازنین (مامان ثنا)
30 آبان 91 10:54
کوتاهی موهات مبارک عزیزم . ماشالله چه ناز شدی.
خاله نانا
30 آبان 91 23:45
جیگر خوشکل چه بزرگ شده ماشاالله باورم نشد عسل خاله حتما با لباس محرمی عکس بذار جیگرو ببینم
مامان ریحان عسلی
2 آذر 91 17:25
سلام 1 سال و 2ماهگی و 1 روزگیش مبارک میوه هم نوش جونت حالا چی می پختی؟ عزیزم چه خواب شیرینی کوتاه شدن موهاشم مبارک
حسينيه علي اصغر
3 آذر 91 10:13
چرخید خداوند به دور سر تو زد بوسه به پاره پاره ی پیکر تو والله کشتی نجات همه است گهواره ی کوچک علی اصغر تو ++++++ امروز مصادف است با همايش شيرگان حسيني به روزم و منتظر ضمنا تصاوير حسيني فرزندان خود را در وبلاك تان قرار دهيد سپس به من اطلاع دهيد تا در يك پست جداگانه همه فرزندان شما را با ذكر نام بياورم ياباب الحوائج ياعلي اصغر
مامان پرنیا
6 آذر 91 19:33
سلام مامان رومیناجون به وبلاگ پرنیا سر بزن و بهش تو مسابقه ی محرم 91رای بده ممنون عزیزم
مامان پرنیا
10 آذر 91 20:46
وای عزیز خاله چه ماه شدی رمینا جونم فدات بشم خاله جون چه تغییر کردی چه بزرگ شدی
مریم
12 آذر 91 17:49
یه چیز خیلی جالبهنیلوفر توی 6 ماهگی خیلی شبیه رومینا بودمخصوصا لباش و چشاش