رومینا عسل منرومینا عسل من، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

دخمل دوست داشتنی مامان و بابا

دختر نازم امروز خسته ش شد

1391/3/9 18:39
590 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل منقلب.امروز  بالاخره مامان واسه چشمش رفت دکتر.ناراحتبخودم قول داده بودم که بعد از تموم شدن کلاسام برم فکری به حال این چشمم کنم.از بس دکترای بوشهر نوبت نمیدن بعضیاشونم که رفتن سراغ تجارتمتفکر دیگه قید اونا رو زدیم و رفتیم پی دکتر جدیدالاسمی که اونم نوبتش ٣-٤ ماهه گیر میادتعجب.

امروز صبح ساعت٤صبح بابایی بنده خدا از خواب ناز بیدار شد خوابکه بره واسه من نوبت بگیره .ساعت٧ برگشت خونه صبحانه خورد و رفت دنبال کارا.گفت١٢ دکتر میاد و باید اونجا باشیم.ما هم ١١:٣٠ آماده شدیم با بابایی رفتیم... ساعت شد ١٢:٣٠ و دکتر نیومد فهمیدیدم آقای دکتر عمل داشتن دیر تشریف میارن.بالاخره١ اومد.وشروع به ویزیت کرد.این وسط شما دیگه حسابی خسته ت شده بود و نق نق میکردی.الهی بمیرم برات که خسته شده بودی.آخر سر از اجبار اومدم واست بستنی گرفتمزبان تا یه کم آروم شی.ببخشید که مامان نمیتونست بهت شیر بده.بالاخره ساعت٢:٣٠شماره ١٨ رو صدا کردن.و دکتر بعد از معاینه گفت که باید با یه عمل سرپایی مشکل رو برطرف کنبم.و باید واسه شنبه یا یکشنبه بریم واسه نوبت عمل.البته یه عمل سرپاییه.حالا ببینم بابایی کدوم روز رو میتونه کنارمون باشه همون روز رو انتخاب میکنیم.بعدم تا برگشتیم خونه ساعت شده بود٣.بهت شیر دادم و از بس خسته بودی زود خوابت برد.قربون دخمل نازم بشم که امروز حسابی اذیت شد.منم خسته بودم خوابیدم و ٦با صدای شما بیدار شدم.الانم دارم واست مطلب مینویسملبخند و شما هم به امور روزانه(حمله به وسایل خونه و گلدونای بیچاره من)ماچمی رسید.و یه خبر دیگه اینکه فردا یا پس فردا سارا و ریحانا و ثنا و ثمین میان خونه مون.حالا روز قطعیشو خاله سیما(مامان ریحانا) بهم خبر میدهقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ریحان عسلی
10 خرداد 91 0:36
سلام بلا به دور والا منم منتظر مرضیه جونم تا الان هنوز خبری نداده
مامان ثنا و ثمین
10 خرداد 91 13:50
هِلو .ما خوبیم.نگران نشید انشااله سعی میکنم حتما بیام
مامان یاسمن الیسا
10 خرداد 91 13:58
مامانی رومینا جون لطفا پاشو واسه چشم قشنگ یه اسفند دود کن اون چشمای خوشکلشو یه وقت چشم نزنن . خدای ناکرده. تبارک الله احسن الخالقین هم واسش بخون
مامان امیر
10 خرداد 91 17:44
ممنون عزیزم که پیش ما اومدید من هم شما را با افتخار لینک کردم
نایسل
10 خرداد 91 21:35
جیگرمم میخوای لیزیک کنی یا این روش جدید اسمش یادم نمیاد پی ار کی بود فکر کنم ؟
نسترن
12 خرداد 91 9:27
انشالله چشمت زودتر خوب بشه که واقعا این چشم چه نعمتی