رومینا عسل منرومینا عسل من، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

دخمل دوست داشتنی مامان و بابا

لاک زدن پاهای رومینا

1391/5/14 10:47
854 بازدید
اشتراک گذاری

روز ٥شنبه(١٢/٥/٩١)اومدم انگشتاتو لاک بزنم وای که چه مکافاتیه لاک زدن واست انگشتای یه پا تو زدم بعد تو بغل گرفتمت تا پاتو به این ور اون ور نزنی پاک شه فرش رو هم کثیف کنی حالا بگذریم که هی میخواستی از بغلم در بیای و منم شروع کردم بازی کردن باهات تا کمی سرگرم شیو بیخیاله فرار کردن.

بعد هم رفتم سراغ اون یکی پات و ایضا همه مابقی ماجرا.

بعد هم که با کلی مکافات تونستم یه عکس درست ازش بگیرم

من قربون این پاهای کوچولوت برم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مریم--------❤
14 مرداد 91 11:26
قربون پاهای کوچولوش
مریم--------❤
14 مرداد 91 11:36
خصوصی
سپیده
14 مرداد 91 11:40
سلام. با تشکر از رای شما.
❤مامان آزی❤
14 مرداد 91 11:42
سپاس از حضور حماسی و پرشور شما در این روز مهم
مامان ریحان عسلی
14 مرداد 91 12:51
سلام
وای خدا پاهاشو چه خوشگل شده
خوب موقع خوابیدنش لاک بزنی بهتره و این همه مکافاتم نداره من هنوز که هنوز ناخن های ریحانو وقتی خوابیده لاک می زنم


یهو سر میزم دیدم لاکه رو گفتم بزنم واسش.
مامان آرتین
14 مرداد 91 13:45
وااااای خداجون خیلی ناز شده پاهات خوشگلم
شبنم
14 مرداد 91 17:17
الهی من قربون این فرشته نازنازی برم،با اون پاهای کوچولوش،و اون لاک های روی پاش.. عکسش رو که نتونستم ببینم،ولی با این توصیفاتی که کردی،فندقی خانم باید حسابی خوشگل و باحال شده باشه..ماشالله اش باشه..
سوسن(مامان پرنسس باران)
15 مرداد 91 15:17
ای جونم....... چه پاهای کوشولوی خوشملی... چه وب قشنگی و چه خانوم کوچولوی ملوسی ممنون که به ما سر زدید...
سپیده
15 مرداد 91 15:20
مامان پرنیا
16 مرداد 91 18:56
سلام مامان رومینا ..واای فدای پاهات بشم چه گوگولیه .مرسی که به وبلاگ پرنیا سر زدی. داداش هستن با هم دیگه
مامان ترنم کوچولو
18 مرداد 91 0:47
سلام مامانی.من واسه ترنمی قبل از 1 ماهگیش لاک پا زده بودم.فکر کنننننننن. میگما اینبار وقتی خوابه بزن که اذیت نشی
بابای دوقلوها
18 مرداد 91 9:25
ای جوونم، چه خوجگل شده پاهات
مامان امیر
18 مرداد 91 16:45
چی خوشگل شده پاهای نازت سلام آپم دیر نکنیامنتظرم ---------------------------_(/_\) -------------------------,((((^`/- ------------------------((((--(6-/- ----------------------,(((((-,,----/ --,,,_--------------,(((((--\"._--,',; -((((\\-,...-------,((((---\----`,@) -)))--;'----`"'"'""((((---(------´´ (((--\------------(((------/ -))-|-------آپم-زود بيا-----| ((--|--------.-------'-----| ))--/-----_-'------`t---,.') (---|---y;---,-""""-./---/\-- )---/-.\--)-\---------`/--/ ---|.\---(-(-----------\-\' ---||-----//----------\\'| ---||------//-------_\\'|ا ---||-------))-----|_\--|| ---/_/-----|_/----------|| ---`'"------------------\_|
فایدیم
23 مرداد 91 18:19
سلام رومینا جون به وب ناز منم سر بزن نظر بده
مام پارسا
6 شهریور 91 3:19
الهی قلبون پاهای کوچولو و لاک زده ات برم من. فدااااااااااااااااااااااااااااااااااااات مامانی محکم اون پاهای ناز رو ببوس