رومینا عسل منرومینا عسل من، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

دخمل دوست داشتنی مامان و بابا

یه کار بد!!!!

1391/7/29 17:05
471 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دیدم رفتی سراغ کیفم و کیف پولیمو در اوردی همیشه دوست داری باهاش بازی کنی و تمام محتویات داخلشو در بیاری منم گذاشتم که کارتو بکنی سرم گرم اس دادن به یکی از دوستام بود که دیدم اومدی پیشم دیدم عطر عصاره ای که چند وقت پیش خریده بودمو از کیفم درآوردی.زودی نظرم رفت سمت دهنت گفتم نکنه کرده دهنش دیدم بعله خانم دهنش بو عطر میده مونده بودم چه کنم رفتم تندی دهنتو شستم اما مگه بوش میرفت گفتم کمی خوراکی بدمت.ای شیطون مامانماچ.چند روز قبل هم رفته بودی سراغ کیف آرایشیم و رژلبمو در آورده بودی و سرشو باز کرده بودیو داشتی رو لبات میکشیدیتعجب باز خدا رو شکر نمیدونستی که باید بچرخونیش تا بیاد بالا ای وروجک من موندم تو از کجا یاد گرفتی اینو باید کشید رو لبمتفکرقلبحتما منو دیدی دیگه شیطوننیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

شبنم
29 مهر 91 17:13
خوشگلی خاله،تو به قدر کافی بانمک و خوشگل هستی،رژلب هم نزنی،واسه خودت یه پا عروس خانمی هزار هزار هزار ماشالله ات باشه. همه عطرهای مامانی رو بردار بخور،تا دفعه دیگه این چیزا رو جلوی دست تو نذاره
مامان ریحان عسلی
29 مهر 91 17:25
سلام وای خدا ریحانم چند روز پیش عطر خورده بود بوسش می کردی دهنت تلخ میشد یه وضی بید ای حال کردم از جوابی که دادی بیو خصوصی
نایسل
29 مهر 91 19:55
ای زبل باهوششش دیگه دائما ازت تقلید میکنه ورججککک شروع شد دیگه
زن دایی
29 مهر 91 22:26
حالا رومینا تو رو دیده که آرایش می کنی . فاطمه از کجا دیده بود . خودت می دونی که من ........ بچه ها مثل اینکه تو ذاتشونه همه چیز رومثل اینکه از قبل می دونستن.
مامان ترنم کوچولو
30 مهر 91 10:37
ای جووووووووووووووووونم شیطون بلاااااااااااا
ستاره زمینی
2 آبان 91 14:23
ای جانم شیرین بلا.
سمان مامان آرشیدا
5 آبان 91 17:09
چه شیطون شدی تو دخملی!!!! آخه عطرو میخورن خاله جون؟؟؟