رومینا عسل منرومینا عسل من، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

دخمل دوست داشتنی مامان و بابا

قیافه 2 سالگیتو دیدم

1390/11/10 16:56
721 بازدید
اشتراک گذاری

قلب

فندقم، امروز که داشتم وبلاگ آویسا جوون رو میدیدم یه مطلب جالب مامانش گذاشته بود که اگر میخواید بدونید بجه تون چه مشکلی میشه بیاید اینجا.متفکریه سایت بود که عکس بابا و مامان رو اپلود میکرد بعد عکس نی نی مون رو میداد منم واسه سرگرمی رفتم و اینکارو کردم زبانبعدشم یه عکس از رومینای ٢ساله بهم داد کلی خندیدمخنده اخه تو عکسه چشات رنگش روشنه

 اینم آدرس سایته . واسه سرگرمی بد نیست کمی هم بخندیم خوبهلبخند

http://www.makemebabies.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان غزل وهستی
9 بهمن 90 16:29
به وبلاگ منم سربزنید
بابای دوقلوها
9 بهمن 90 16:34
سلام. خیلی جالبه. آدرس سایت رو لطف میکنی؟ راستی دوقلوها آپ هستش. فرصت داشتید بیاید اونورا
مامان ریحانا
9 بهمن 90 17:24
سلام میذاشتید ما هم می دیدیم
مامان ریحانا
10 بهمن 90 16:43
پس چرا عکسشو نذاشتی مطابقت کنیم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
10 بهمن 90 17:34
سلام.منم یه بار رفتم این سایت اولین عکسی که اومد هیچ شباهتی با ماهان نداشت.اینقدر گزینه های متفاوت رو متحان کردم تا بالاخره یکیش یه کم شبیه شد ولی با چشای رنگی.
مامان ریحانا
10 بهمن 90 21:09
به نظرت شبیه گ



نمیدونم والا
عمه جونش
13 بهمن 90 21:27
وااااااااااااااااااااااااااااااا..... بچه داداشم به این خوشکلی این کجا شبیشه عروس...