رومینا عسل منرومینا عسل من، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

دخمل دوست داشتنی مامان و بابا

خرید عید

1390/12/19 13:58
872 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا بازار خرید عید گرمهلبخند.البته مامانی فقط 4شنبه و 5شنبه وقت میکنه بره خریدناراحت که اینم با همکاری تو فسقلی نصفه کاره میمونهخنثی.دیروز با بابایی و شما رفتیم واسه خرید.مامان که فعلا فقط شلوار خریده نه کفش نه مانتو اونچیزی که میخوام نیستن!!!!!حالا باز هفته دیگه میریم بینم چی میشه.ولی واسه شما بالاخره لباس خریدیم.راستش من از چند تا لباس مجلسی که طرح پارچه ش قهوه ای با توپای سفید بود خوشم اومد ولی بابایی گفت نمیخوام تن بچه م لباس تیره کنی و خب نذاشت بخرم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(بابای بدنیشخند)

و بالاخره تو زیتون دو تا لباس واست گرفتمقلب

عمه صدیقه هم رفته بود نمایشگاه دیشب،اونم دوتا لباس واست خریده.دستش درد نکنهماچ

خریدت تکمیله چون سو.غاتی هم زیاد گیرت اومده،مونده جوراب و چندتا پیش بند واست بگیرم فندق منماچقلب

اینا رو خودم گرفتم.انتخاب باباییه

و اینا رو عمه صدیقه

دستش درد نکنهقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان آرشیدا کوچولو
19 اسفند 90 15:08
مامانی اگه اجازه بدید یکی از عکس هایی که نی نی تون خندیده رو برام بفرستید یا آدرس بدید برمیدارم که بزنم وب آرشیدا
مامان حنا
19 اسفند 90 19:41
عزیزم مبارکش باشه ایشالله با دل خوش ازشون استفاده کنه خیلی نازن خانومی کاش برات امکان داشت قیمتاش هم میگفتی تا میونستیم قیمتای اونطرف چی جوریاس گرونه یا ارزونه از روی ماه دخمل کوچولوت ببوس
مامان ترنم کوچولو
19 اسفند 90 19:42
همشون قشنگن.به سلامتی تنت کنی فرشته کومچولو
ترانه
19 اسفند 90 22:10
مامان حنا
19 اسفند 90 22:23
سلام خانومی کامنت خصوصیت دستم رسید ممنون پست لباس عروسی حنامو دیدی اونجا قیمتا رو تایپ کردم همه جا گرونیه ولی هر کس قیمتای اینجا رو دیده گفته خیلی مناسب بودن دوست داشتی یه سری به اون پست بزن
نایسل
19 اسفند 90 22:44
شوشوی منه دیگه کلی غر زد دهنمو صاف کرد مرسی عزیز دلممممم بوسسس آره دیگه کلی مواظبم دیگه
نایسل
19 اسفند 90 23:04
چیشو برات ایمیل کنم فدات شم؟
نایسل
19 اسفند 90 23:24
برات ایمیل کردم فدات شم ایمیلتو پک کن nicel1367 هستم
نسترن
19 اسفند 90 23:32
مامانی بی زحمت واسه منم از اینا بگیر اخه خیلییییییییییییی خوشگلن
زن دایی
21 اسفند 90 19:54
مبارکت باشه رومینا جون انشاا... به سلامتی بپوشی از این بهترش مامانی بخره.