رومینا عسل منرومینا عسل من، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

دخمل دوست داشتنی مامان و بابا

بدون عنوان

1390/12/24 23:30
629 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

ما برگشتیم.در کمال ناباوری کلاسای ما تشکیل شدگریه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!بگذریم

بعد از چند روز امروز بابایی رو دیدی حسابی نگاش میکردیو واسش به زبون خودت حرف میزدی(غوغو اااااااااووووووووووووووو و از این نمونه ها)نیشخند

این چند روز آخر که کم کم داره ٦ماهت میشه سعی میکنی پاهاتو به دهنت نزدیک کنی البته نمیرسه هنوز

قربون این تلاشت برم من

 

قربونت برم که حسابی دیگه بوها رو تشخیص میدی.تا خوراکی میبینی میخوای که بدیم تو هم بخوری قربونت برم تا چند روز دیگه که ٦ ماهت بشه صبرکن اونوقت مامان با خیال راحت واست فرنی درست میکنه فندقی من

خیلی خیلی دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

نایسل
24 اسفند 90 23:46
ای جون جون تپلی من بو بوس بوسسسس
نایسل
24 اسفند 90 23:52
مهسا مامان مرسانا
25 اسفند 90 0:14
مامان حنا
25 اسفند 90 4:32
سلام عزیزم تو خبر نداشتی دخترا با باباشون خیلی حرف میزنن و اونارو محرم اسرارشون میدونن امان از دست این دخملیا معلومه حسابی باباییه خدا سایه مامان و بابی عزیزش رو از سرش کم نکنه از طرف من ببوسشو محکم هم بچلونش سال نوتون پیشاپیش مبارک باشه
عمه آتنا
25 اسفند 90 7:13
سال1390 داره تموم میشه,یادت باشه زندگی كوتاهه" صادقانه عاشق باش, بدون كنترل بخند و هیج وقت از چیزى كه باعث خنده تو میشه متاسف نباش, اینو به كسانى كه دوستشون داری و نمیخواى از دستشون بدى بفرست..

ممنون عزیزم

محيا كوچولو
25 اسفند 90 9:18
سلام رومينا جوني؟ خوبي گلم؟ ماماني اگه سرفه هاش بده اول ببرش دكتر،چون هنوز غذا بهش نميدي نسخه هاي من بدردش نميخوره اگه مثل من زير بار دارو خوردن نميره! اسپري سالبوتامول براي سرفه هاي خشك و شديد خيلي خوبه، البته اگه دكترش صلاح دونست
مامان ترنم کوچولو
25 اسفند 90 10:05
الهی عزیزم.خوش بحالت میتونی بهش خوراکی بدی.ترنم تا ما میخوایم غذا یا مخصوصا میوه بخوریم آنچنان نیگا میکنه از گلوی آدم پایین نمیره که ولی چه میشه کرد.پس چند روز دیگه باید منتظر عکس شصت پا تو دهنش باشیم
نسترن
25 اسفند 90 10:09
ای جانم با اون نگاه خوشگلش راستی معلومه شبیه خودته


میگن شبیه باباشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نایسل
25 اسفند 90 10:22
قربونت برم
مامان آرتین
25 اسفند 90 11:37
سحر مامان آراد
25 اسفند 90 19:10
جیگرشششششششششششششششووووووو عزیزم تپلی ماشالا خانممممممممممم تا چند روز دیگه مامان خانم بهت به به میده نوش جونت
نایسل
25 اسفند 90 22:41
نه فردا میرم مشهد میخرم
نسترن
25 اسفند 90 23:11
.

اي پديد آورنده ي قلبها...

دوستان من ارمغاني از رحمت بيكران تو اند؛

خرسندشان دار به تندرستي...

پيشاپيش سال نو مبارك

ممنون عزیزم.بر شما هم مبارک





بابای دوقلوها
26 اسفند 90 6:53
الهیییی. غو غو غو اااااااووووووووووووو رومینا گلی خیلی شیرینه. انشالله سال خوبی داشته باشید
مامان نی نی
26 اسفند 90 16:31
هزار ماشاالله.. چه نازه! خدا حفظش کنه.. ..