رومینا عسل منرومینا عسل من، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

دخمل دوست داشتنی مامان و بابا

6ماهگیت مبارک فندقم

1390/12/26 17:43
654 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان دیگه ٦ ماهه شدی ٦ ماهگیت مبارک فندقی من

٢٦ شهریور فزشته کوچولوی من زمینی شد و امروز ٢٦ اسفند،٦ماه از با هم بودنمون میگذره.ایشالا که همیشه با هم باشیم من و تو بابایی.

فردا ساعت ٩:٣٠ باید بریم مرکز بهداشت واسه واکسن ٦ماهگیت.خدا کنه اون خانمه باشه که سری قبل واکسنتو زد بقول ماها دستش سبکه دردت نگرفت فقط یه گریه ٥ثانیه ای کردی.قربونت برم من از الان تو فکر فرداتم.

 

 

قربون این نگاه کردنت برم من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

نایسل
26 اسفند 90 23:50
مبارک باشه 6 ماهگی
مامان الینا
27 اسفند 90 1:23
6 ماهگی عسلم مبارک باشه ممنونم لطف دارید
بابای مهرسا
27 اسفند 90 5:28
6 ماهیگت مبارک
مامان پریسا
27 اسفند 90 9:37
بوی جان می آید اینک از نفس های بهار دستهای پر گل اند این شاخه ها بهر نثار با پیام دلکش"نوروزتان پیروز باد" با سرود تازه ی "هر روزتان نوروز باد" شهر سرشار است ازلبخند,از گل,از امید تا جهان باقی ست این آئین جهان افروز باد... 6 ماهگیت مبارک عزیز دلم. عید شما هم مبارک.
سمانه
27 اسفند 90 11:37
6 ماهگیت مبارک خوشگل خانم. چقدر نازی تو خانمی.
پریا
27 اسفند 90 14:00
6 ماهگیت مبارک باشه قند عسل. ماشاء الله به دختر گلمون. خدا نگهدارت باشه عزیزم.
مامان سارا
27 اسفند 90 14:19
اي جااااااااااان . نفس خيلي ماشااله 1000000000 ماشااله جيگره نيگاش كن قربووووووون چشاش
مامان سارا
27 اسفند 90 14:20
واكسن 6 ماهگي درد داره انشااله كه زياد اذيت نشه. از طرف من ببووووووووووسش
زن دايي
27 اسفند 90 17:26
سلام منو فاطمه اومديم عكسا رو نگاه كرديم فاطمه گفت اي كپلي شدي مثل پسرا گفته هاي فاطمه : كپلـــــــــــــــــــــــــــــــــــي نازززززززززززي
مامان حنا
27 اسفند 90 20:42
شش ماهگی رومینا جون مبارک باشه
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت
بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام
سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش،
اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام
********سال نو پیشاپیش مبارک********


ممنون خانمی.برشما هم مبارک باشه
مامان آرتین
28 اسفند 90 0:10
مبارک باشه نازنینم
پریا
28 اسفند 90 10:21
بهار، هنگام رویش جوانه ی امید و زندگی بر شاخساران
بهار، ترنم چشمه های زلال و گوارای آب حیات در جویبار طبیعت
بهار، گاه شور و نشاط و طراوت و تازگی
بهار، فصل وصل آفرین دوستی ها و پیوندها
دلتان به نورلطف خدا منور، مشام جانتان به شمیم بهارمعطر، لطف روزگار برایامتان مقرر، نوروزتان با شادی وصفا.


برشما هم مبارک.ممنون عزیزم
مامان ریحانا
28 اسفند 90 16:43
سلام 6 ماهگیت مبارک