رومینا عسل منرومینا عسل من، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

دخمل دوست داشتنی مامان و بابا

بساطی داریم منو رومینا

1391/1/4 13:48
786 بازدید
اشتراک گذاری

گفته بودم دیگه رو شکم میری حالا ببین چه بساطی واسه مامان درست کردی.صبح ها که از خواب پا میشی میذارمت تو هال و خودم میرم اشپزخونه پی ناهار درست کردن.اونوقت یهو یه صدایی میشنوم ازت مثل"ا ا ا ا ا ا "(با کسره و مشدد بخوانیدنیشخند)میام میبینم رفتی رو شکم اما دستتو نمیتونی از زیر شکمت در بیاری دوباره برمیگردونمت سر جای اولت و میرم سراغ کارم هنوز دستم به کاری نرفته باز صدات میاد باز میبینم که همون کارو تکرار کردی و خب این اتفاق٤-٥ باری میوفته و من باید به سرعت باد(تشبیه رو دارید؟نیشخندالبته منظورم بادهای بوشهره که ادمو با خودش میبره)از آشپزخونه خودمو برسونم بهت.تا اینکه یه بالشت بذارم بغلت که نتونی بچرخی تا بلکه کمی به کارام برسم هر چند اونم دردسر خودشو داره و میام میبینم بالشتو کردی تو دهنت و داری میخوریش.اخه من چیکار کنم از دست تو فندق شیطون و دوست داشتنی خودم

خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی دوست دارم عزیز دلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)