رومینا عسل منرومینا عسل من، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

دخمل دوست داشتنی مامان و بابا

عیدی عمه صدیقه به رومینا

1391/1/2 15:12
1,159 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز که سال تحویل شد عمه صدیقه و آغاجون همراه پانیذ و پونه (دخترای خاله زری) اومدن خونه مون.عمه واست عیدی دو تا عروسک گرفته بود که بهت داد.

وقتی عمه و پانیذ و پونه اومدن شما خواب بودی.عمه آروم صدات میکرد که رومینا پاشو عروسکاتو ببین یه چند بار که صدات کرد آرووم چشاتو وا کردی قربونت برم.همه کلی ماچت کرد بعد هم عروسکاتو داد بهت و شما چنان ذوقی کردی که میخواستم بخورمت فندق من.علاقه نشون میدادی به عروسکات تا ازت میگرفتنش یا میوفتاد دست دراز میکردی سمتشون.الهی من فدات شم عسل من

اینم عیدی عمه

 

اینجا هم داشتی آغا جوون رو که باهات حرف میزد نگاه میکردی

اینم پونه که کنارت نشسته بود و باهات بازی میکرد

دست عمه درد نکنه بابت عروسکای قشنگش

پدرجون مادر جون و خاله ها ودایی ها هم عیدی پول بهت دادن.آغا جون و عزیز هم گوشواره واست گرفتن

ایشالا کمی بزرگتر شدی گوشاتو سوراخ میکنیم فندقی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان خورشید
2 فروردین 91 21:21
عزیزم عروسکم عیدت مبارک با آرزوی بهترینها در کنار مامانی و بابایی
مريم مامان آريا
5 فروردین 91 9:15
عزيزم چه فندق قشنگي داري آدم دلش مي خواد لپهاش رو بخوره سال نو رو بهتون تبريك مي گم اميدوارم سال خوب و پر بركتي داشته باشيد