رومینا عسل منرومینا عسل من، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

دخمل دوست داشتنی مامان و بابا

بدون عنوان

1390/12/4 22:53
975 بازدید
اشتراک گذاری

اغا جون(بابای بابایی) وپدرجون مادرجون(بابامامان مامانی) واسه رومینا اگه گفتید چی گرفتن؟

 

این لباس خوشگلو چند روز پیش آغاجون رومینا(بابای بابایی) واسش گرفته

 

مرسی آغا جون

و این شلوار ناز از طرف پدرجون مادر جون رومینا(بابا مامان خودم) ست

مرسی دستتون درد نکنه

کاش من جای رومینا بودم هر کی میره هرجا واسه فندقی من چیزی میخره

دست همگی درد نکنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ترنم کوچولو
4 اسفند 90 11:34
واااای خیلی ملوسن.منتظریم هر چه زودتر تو تنش ببینیم مامانی
زن دایی
4 اسفند 90 17:47
دست عمو بهرام و عمه سهیلا درد نکنه
مامان ریحانا
4 اسفند 90 19:35
سلام مبارکه بله دیگه نو که بیآد به بازار کهنه میشه دل آزار
مامان ثنا و ثمین
8 اسفند 90 15:49
دستشون درد نکنه.چه باباجونای با سلیقه ای.الهی زنده باشن و تندرست
fatemehh
9 اسفند 90 23:00
سلام گلم جفت این بلوزو دختر خالم واسه فاطمه آورده مبارکش باشه به شادی بپوشه