رومینا عسل منرومینا عسل من، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

دخمل دوست داشتنی مامان و بابا

آخه چرا نمیخوابی دخترکم

1390/12/4 17:39
577 بازدید
اشتراک گذاری

الان ساعت ١:٠٧بامداد روز٥شنبه٤بهمنه.تلاش من واسه خوابوندن رومینا به جایی نرسید و تصمیم گرفتیم به امر عکاسی از وروجکمون و ثبت وقایع اتفاقیه بپردازیم البته در کنارش اهنگای شادی چون ملودی هم گوش میدادیم

اگه دوست دارید رومینای شب بیدار رو ببینید برید ادامه مطلب

------------------------

اصلاح میکنم 4اسفنده هیچکسی هم نفهمید جز مامان رهام جوون.ولی خب بذاریم همینجوری بمونه خاطره ایست از یک مامان گیجوخواب آلودنیشخند

شما بگید این قیافه میخوره که خوابش بیاد

 

 

ما که حالا حالاها بیداریم شما دوستان خوب بخوابید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

بابای مهرسا
4 اسفند 90 1:54
سلام(ایشالله بنده تا صبح بیدارم) خنده هاش خیلی نازه ببین انگار نه انگار که موقع لالا کردنه لبتون خندون شبتون پر ستاره
نسترن
4 اسفند 90 10:58
الهی من بگردمش که چقدر بانمک و خوشگله
راستی لباس جدیدا رو هم تنش کن مخصوصا اون که سه تا خرس روش داره


حتما خانمی.تنش کردم عکسشو میذارم
مامان ترنم کوچولو
4 اسفند 90 11:32
الهی ملوسکم.مامانی بالاخره کی خوابید؟


ساعت2:20 خوابید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بابای دوقلوها
4 اسفند 90 14:28
رومینا گلی ما فقط سلامتیتون رو میخوایم. شما هر موقع دوست داشتی بخواب. خیلییییییییییییی ملووووووووووووووووووووووووووووووسییییییییی با اون خنده هات
r.memorial
4 اسفند 90 16:28
ای جان . من عاشق این خنده های بی دندون و بعدها 2 دندونی هستم . در ضمن ببخشید ها توی متن نوشتی 4 بهمن ؟؟ تاریخ مطلب 4 اسفند ! خیلی خوابت میومد ، نه ؟


هی وای من.راست گفتی خانمی.آره بخدا خبلی خوابم میومد.مرسی که گفتی
زن دایی
4 اسفند 90 17:45
نانازی بااین خنده هات می خورمت . ناراحت نباش عزیزم ما هم از این شب بیداریها داشتیم فقط دعا کن همیشه سالم باشن.
مامان ریحانا
4 اسفند 90 19:34
سلام مگه خوابش درست نشده هنوز این وروجک خدا به دادت برسه مامانش چرا خصوصیتو خوندم مرسی عزیزم نه بگم آدرسشو برام انجام میدن
نایسل
4 اسفند 90 20:02
جون چقدر عسله
محيا كوچولو
4 اسفند 90 23:11
خاله منم ديشب اتفاقا همينجوري شده بودم البته با گريه زاري نذاشتم كسي بخوابهفكر كنم دارم دوباره دندون درميارم
مامان حنا
5 اسفند 90 4:47
عززززززززیییییییززززززززمممم
ماشالله چقده تو دوست داشتنی هستی به خصوص وقتی میخندی آدم دلش برات ضف میکنه
اشکال نداره خانومی فعلا از این شب بیداریها دارید ولی بعدا همش براتون یه خاطره خوش میمونه
دوست عزیزم برام کامنت گذاشته بودی یهو دستم خورد بهش به جای پاسخ حذفش کردم واقعا شرمندت شدم از طرف من رومینا جونو ببوسید


خواهش میکنم خانمی عب نداره پیش میاد دیگه
سحر مامان آراد
5 اسفند 90 11:02
ای جونم رومینا خانم حسابی شب زنده داری میکنیااااااااا بوس بوس
مامان علی
5 اسفند 90 15:19
عزیزم چقدم شنگوله ماشالله انگار نه انگار نصفه شبه ای وروجک. خیلی بامزه و ملوس شده قوررررررربونش برم بی دندون
مامان آرتین
6 اسفند 90 20:37
وااای عزیزم آرتین من هم دقیقا چند روزه شب زنده دار شده ومنم شبها بیدارم
مامان ارمیا
8 اسفند 90 8:26
حالا حالاها باید شب بیداری رو تجربه کنی مامان جون.چی فکر کردی. نی نی ها شب و نصفه شب رو چی کار دارن.
مامان ثنا و ثمین
8 اسفند 90 15:47
الهی فدای اون خنده هات.ولی چه حالی پیدا میکنه ادم وقتی که خوابت میاد و بچه نمیخوابه
مامان اميرحسين
9 اسفند 90 12:36
عزيزم اي دخملي شيطون و بلا