رومینا عسل منرومینا عسل من، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

دخمل دوست داشتنی مامان و بابا

و کاری دیگر از رومینا در اولین روز سال 91

1391/1/2 2:02
967 بازدید
اشتراک گذاری

دخملی من فندق من عسل من، روز اول سال جدید مامان بابا رو با کارای جدیدت شاد کردی امروز مطمئنا یکی از بهترین روزای من خواهد شد

امروز صبح(١/١/٩١)که از خواب پا شدی گذاشتمت تو هال و رفتم تو آشپزخونه شروع به ناهار پختن کردم بعد که اومدم بهت سر زدم دیدم چرخیدیو به پهلو شدی الهی قربونت برم کلی ذوقتو کردم و زودی به بابایی خبر دادم اونم کلی ذوقتو کرد

اینم عکسی از تلاشت عزیز مامان

 

هر وقت تنها مبذارمت میرم میام میبینم از بس وول خوردی از جات خارج شدی

و سری بعدش هم دیدم جورابتو از پات در آوردی و مشغول خوردنشی

 

امشب هم بعد از اینکه از خونه پدر جوون برگشتیم پوشکتو عوض کردم و رفتم تو اتاقو برگشتم دیدم بععععععععععععله دخملی من فندق من داره تلاش میکنه برگرده رو شکم زودی بابایی رو صدا کردم گفتم بیا ببین اینجا رو . بابایی اومد و با هم تلاشت رو میدیدیم و تشویقت میکردیم ولی خب نشد....رفتم تو اتاق که کاری انجام بدم یهو بابایی صدام زد گفت بیا بببین غلتید رو شکم.واااااااای داشتم از خوشحالی بال در میاوردم و بعد از اون چند بار دیگه هم رفتی رو شکم ولی هنوز دستاتو جمع نمیکنی و باز میذاری.میدونم که بعد از چند بار تلاش کردن یاد میگیری که دستاتو جمع کنی تا بهتر گردنتو بگیری فندق من نفس مامان

 

 

 

 

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم فندقم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرتین
2 فروردین 91 13:04
مبارک باشه عزیزمممخوشگلم چشات خیلی قشنگهآرتین وقتی غلت میزنه بیشتر از چند ثانیه نمیتونه این وضعیت رو تحمل کنه آخه انگار فضای شیطونیش کم میشه


رومینا هم همینطوره ....