رومینا عسل منرومینا عسل من، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

دخمل دوست داشتنی مامان و بابا

6ماه و 16 روزگی فندقی من

1391/1/16 14:51
623 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سه شنبه ١٥/١/٩١خاله ناهید اومده بود بوشهر با هم بعدازظهر به اتفاق خاله طیبه رفتیم دریا.خیلی خوش گذشت کلی حرف زدیم و خاله ناهید کلی باهات بازی کرد عکسا رو میزارم واست.

اما بعد که برگشتیم خونه مامانی واست پوره سیب زمینی متناسب با هفته سوم ٧ماهگیت واست درست کرد اما شما خوشت نیومد و نخوردی و مجبور شدم همه رو بریزم بیرون

 

 

 

 

اینم وقتی برگشتیم خونه.خاله طیبه داشت میخندوندت

قربون این خنده های شیرینت برم من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

ني ني شكلك
16 فروردین 91 1:44
خسته نباشي مامان رومينا فندقي جونم رو ببوس
مامان ارمیا
16 فروردین 91 8:28
وای فندوقی من. جیگر اون خنده هاتو بخورم. راستی سال نو مبارک فسقلی من. مامان گلش سال خوبی داشته باشین و همیشه خوش و خندون باشین.
مامان حنا
16 فروردین 91 10:21
ماشالله هزارماشالله دخملت نازو دوس داشتنیه درست مثل فندق خوردنی شده
مامان مهراد
16 فروردین 91 16:10
همیشه به خوشی
مامان آرتین
16 فروردین 91 17:19
سلام عزیزم.یک سوال داشتم ازتون. توی مرکز بهداشت و البته بعضی از پزشکها اعتقاد دارن پوره رو باید از ماه هشتم به بچه ها داد اما تو سایت پروفسور سلطانزاده دیدم که از ماه هفتم باید داد. شما میدونین کدومش درسته؟
نسترن
17 فروردین 91 11:05
مامانی خوب رنگ فونت تغییر بده هیچی خونده نمیشه عکسا عالیه خاله فدای اون خنده هاش یک بوس محکم از طرف من واسه فندقی جون
مامان آرتین
17 فروردین 91 13:18
ممنونم از جوابتون.دخملی رو ببوسین
مامان ترنم کوچولو
22 فروردین 91 12:48
ماشالله عزیز دوست داشتنی من
r.memorial
22 فروردین 91 13:08
کالسکه خوشکلت مبارک . اونجا نتونستم نظر بذارم بجاش اینجا نظر دادم ! تاب قشنگت هم مبارک .
خاله نانا
23 فروردین 91 1:16
LLLLLLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKEEEE