رومینا عسل منرومینا عسل من، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

دخمل دوست داشتنی مامان و بابا

بدون عنوان

1391/1/17 21:53
738 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان،دیروز(٤شنبه ١٦/١/٩١) با بابایی رفتیم و واست تاب تابی خریدیم اخه وقتی دیدیم خونه دایی رحیم وقتی سوار تاب فاطمه شدی خیلی ذوق میکردی تصمیم گرفتیم بخریم واستقلب.البته یه چیز دیگه هم گرفتیمسوال اونم کالسکه ست اخه دیگه ماشالا سنگین شدی و بابایی دیگه خسته میشهاوه وقتی با مامان میاد خرید.دیروز هم وقتی خریدیمش همونجا سوار ماشینت نیشخندشدیو چقدر ذوق میکردی واسش که فروشنده هم اینو متوجه شدچشمک

بعد هم که از خرید برگشتیم با کمک خاله طیبه شروع کردیم به اسباب کشینیشخندچند روز تو فکر این بودم که اتاق خودمون رو با اون یکی اتاق عوض کنیم  و بالاخره تونستم شروع کنم. دیشب خاله طیبه کمی کمکم کرد ولی چون ساعت١١شروع کردیم زود خوابمون گرفت و صبح خاله طیبه برگشت خونه.و خودم بقیه کارا رو انجام دادم خیلی خسته شدم البته هنوز کمی خرده کارا مونده ولی تقریبا همش انجام شده.

چندتا عکس از تاب تابی کردنت تو ادامه مطلب میذارم فندق من

 

قربون ذوق کردنت برم که چقدر تاب بازی و دوست داری

قربون این نگاه کردنت برم من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان حنا
18 فروردین 91 0:53
واااااااااااای عزیزم مبارکت باشه چقذه کالسکه و تاب تابت خوشکله مبارکت باشه نازززززززززززی هزارماشالله چقده هم ناز شدی عزیزدلم خدا حفظت کنه
نسترن
19 فروردین 91 13:25
مامانی نمیتونیم اینجا هیچی رو بخونیم رنگ فونتت رو تغییر بده لطفا
مامان ریحانا
19 فروردین 91 18:59
سلام عیدتون مبارک ایشالا سال خوبی رو شروع کرده باشید من نتونستم پستاتو بخونم به خاطر رنگ فونتتون که روشن بود اگه دوست داری قالبتون رو نگه دارید رنگ فونتتون رو تیره کنید تا قابل خوندن باشه
مامان سارا
20 فروردین 91 9:41
سلام عزيزم آخه من كه چيزي نتونستم بخونم اگه ميشد رنگ فونت رو عوض كن كه بتونم بخونم
مامان آرتین
20 فروردین 91 12:48
عجب تاب خوشگلی. مبارک باشه
خاله مینا
21 فروردین 91 10:38
چقد رومینا ناز شده خاله نمیشه خوب مطالبو خوند، قالب قبلی بهتر بود
مامان ترنم کوچولو
22 فروردین 91 12:50
مبارکه عزیزم.آخر من پیدات میکنم میخورمت
مامان ریحان عسلی
24 فروردین 91 18:03
سلام مبارکه تاب و کالسکت منم واسه ریحانه همین چند روز پیش تاب خریدم چه ذوقی هم می کرد تابشو چند خریدی؟
نسترن
26 فروردین 91 17:31
مامانی حتما واسش یک اسفنددود کن
مام پارسا
28 فروردین 91 3:24
عزیزکم مبارکت باشه خاله.
مامان ثنا و ثمین
29 فروردین 91 17:21
سلام.مبالکه هم تاب هم کالسکه.دست مامان و بابا درد نتونه