رومینا عسل منرومینا عسل من، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

دخمل دوست داشتنی مامان و بابا

امروز شنبه16/2/91

1391/2/17 11:14
673 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فندق من.امروز مامان کلاساسو کنسل کرد تا شما رو عصر ببره دکتر بخاطر این تب کردنات.امروز به نسبت روزای قبل بهتر بودی اما بازم بی حوصله بودی نق نق میکردی.صبح٨ بیدار شدی دیشبم کامل رو پاهای مامان خوابیدی قربونت برم من.ساعت١١ خوابت گرفت و بهت شیر که دادم خوابیدی تا١:١٥ وقتی بابا میخواست بره بیرون بیدار شدی و بابا اومد روی ماهتو بوسید که بره ولی شما که دیدی بابایی داره میره شروع کردی به گریه.بابایی هم برگشت کمی بغلت کرد تا آروم شی بد رفت.

الانم واست آب سیب گرفتم داری میخوری نوش جونت باشه فندق مامان.ساعت٤:٣٠ وقت دکتر داریم ایشالا که چیز مهمی نباشه عزیز دلم.

دوست دارم عاششششششششششششششششششششقتم

animated kissing smiley for orkut, myspace, facebook

بعدا نوشتم: رفتیم دکتر گفت سرماخوردگی نیست شاید عفونت باشه واست آزمایش نوشته بمیرم برات من چطوری دلم میاد ببرمت آزمایش خون

خدا کنه چیز مهمی نباشه عزیزدل مامان

راستی به دکتر گفتم بهت شربت زینک بدم گفت آره آخه چند روز پیش خاله راضیه بهم اس داد که باید بهش شربت زینک بدی منم گفتم از دکتر بپرسم ببینم چی میگه.حالا واست تجویز کرد منم گرفتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مامان ریحان عسلی
16 اردیبهشت 91 17:22
سلام خوبید ای وای ایشالا که چیزی نباشه ولی اگه چند روز تب کرده شاید بدنش عفونت داره نمیدونم چه دکتری میبری اما این دو تا دکترو من خیلی بهشون ایمان دارم دکتر قاسمی و دکتر شهند که فامیلیش یادم رفته مخصوصا دکتر شهند که خیلی با حوصله ست
مام پارسا
16 اردیبهشت 91 18:40
ایشالله که زود زود خوب بشی عزیزم. مامانی نگران نباش می دونم آزمایش گرفتن از بچه خیلی عذاب آوره ولی حداقل خیالت راحت میشه. ایشالله که هیچ چیزی نیست
نایسل
16 اردیبهشت 91 19:26
ایشالا حالش زودی خوب شه وای عزیزززم دعا کن نگه ام دارن
نایسل
17 اردیبهشت 91 0:09
شاید عکسای عروسیمو دییده بودی مرسی عجیج دلم بوسسس
نایسل
17 اردیبهشت 91 0:09
اونم علی رضا گرفته نه من عشق عکس و کلیپ اونا
مامان وندا
17 اردیبهشت 91 2:37
عزیزن نبینم مریض بشی ، ایشالا که دختر گلمون چیزیش نباشه
مامان فاطمه حسنا
17 اردیبهشت 91 21:06
سلام. خدا به گل دختر شما سلامتی عنایت کنه، إن شاء الله. تب می تونه به خاطر دندون در آوردنش باشه؟!
fatemehh
18 اردیبهشت 91 7:34
سلام گلم الهی که مشکلی نباشه شما که قابل نمیدونید سر بزنید ببخشید من مولتی ویتامین و قطره آهن خارجی بهش میدم نیازی به دادن زینک جداگونه هست؟ مگه رومینا از قبل چه قطره هایی میخورد؟
نسترن
18 اردیبهشت 91 9:10
سلام عزیزم ببخشید من درگیر امتحانم بودم وقت نکردم بیام بهت سر بزنم حال رو مینا چطوره عزیزم بهتر شده؟ ازمایش بردی چی گفت
خاله ی رهام
18 اردیبهشت 91 12:05
سلام امیدوارم خیلی زود خوب بشه
محيا كوچولو
19 اردیبهشت 91 18:37
سلام خاله. انشااله كه چيزي نيست. معمولا برا بچه ها ازمايش ادرار و مدفوع ميدن. مگه دكتر چه احتمالي داده كه ازمايش خون نوشته؟
مامان اندیا
20 اردیبهشت 91 15:48
وای عزیزم خدا نکنه هیچوقت مریض حال باشی دعا میکنم زود زود خوب بشی
مامان پریسا
20 اردیبهشت 91 17:30
ایشالله چیزی نباشه و زود خوب بشه.
مامان ترنم کوچولو
27 اردیبهشت 91 11:04
میشه منم رمز؟