رومینا عسل منرومینا عسل من، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

دخمل دوست داشتنی مامان و بابا

بدون عنوان

1391/2/20 23:45
622 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  به همه دوستای گلم که جویای احوال رومینا بودن ممنون از همه.خوشحالم دوستای خوبی مثل شما دارم که تو این دنیای مجازی حتی بیشتر از فامیل نگران حال رومینایید.همه تونو دوست دارم

ما روز یکشنبه صبح رومینا رو بردیم آزمایش بده به سفارش خاله زری(خاله بابایی) پیش کسی رفتیم که خیلی خیلی بتونه مراعات دخمل ناز ما رو کنه اخه میدونید که اصلا بعضی ها مراعات بچه کوچولو ها رو نمیکنن.با این که اون خانمه خیلی خیلی مراقب بود رومینا گریه نکنه اما بازم کوچولوی من بخاطر اینکه دستاشو گرفته بودن که رگشو پیدا کنن گریه کرد و موقعی که سوزنو زدن که خونشو بگیرن دیگه حسابی گریه کرد و منم باهاش اشک میریختم اول بیرون ایستاده بودم که نخوام خون گرفتن ازشو ببینم اما وقتی گریه شو دیدم دیگه طاقت نیاوردم و  جیگر طلای من موقعی که خونشو گرفتن گریه کرد و رنگش کبود شد خدا جون ایشالا که هیچ نی نی تو این وضعیت قرار نگیره.ولی خب بعد از اینکه ازش خون گرفتن تا بغلش کردم آروم شد فندقم الهی بمیرم واسش که اشک ریخت

اون شب رفتیم شهرستان خونه پدرجون چون دو روز هم کلاسامو بخاطر فندقم کنسل کردم دیگه بعد آزمایش دادن رومینا گفتم به بقیه کلاسام برسم.خدا رو شکر تبش بخاطر آنتی بیوتیکی که دکتر واسه تبش تجویز کرده بود بهترو بهتر شده در واقع قطع شده.امروز هم از شهرستان برگشتیم و به خاله زری زنگیدیم گفت جواب کشت ادرارش منفی بوده جواب آزمایش خونشم فردا حاضره.انشاالله که اونم طبیعی باشه.خدا رو شکر الان رومینای من فندق من خوبه خوبه

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

khale razi
21 اردیبهشت 91 14:45
elahi qorbunet beram ,ishala behtar beshi omram
مامان فاطمه حسنا
21 اردیبهشت 91 15:00
سلام. خدا رو شکر که گل دخترتون خوبه. إن شاء الله همیشه براش سلامتی و شادی باشه. روزتون هم خیلی خیلی مبارک. راستی، ممنون که به ما سر زدین.
بابای مهرسا
21 اردیبهشت 91 15:23
سلام خوشحالم که بهتر شده خدا جون زود زود رومینا جون رو خوبش کن
زن دايي
21 اردیبهشت 91 15:34
سلام خدا بد نده انشا الله كه جواب آزمايشش هم خوبه و مشكلي نداره نگران نباش . "مادر" واژه اي است سرشار از اميد و عشق واژه اي شيرين و مهربان كه از ژرفاي جان بر مي آيد . روزت مبارك مادر
نایسل
21 اردیبهشت 91 15:39
رمز که ندادی اخر سررر الهی بمیرم براش ایشالا زودی خوب بشه منم خواهر زادم بریدم دوتا پنی سیلین زد منم باهاش کلی گریه کردم جیگرم کباب شدددددد بچه همش میگفت میخوام برم پیش خاله ام
مهسا مامان مرسانا
21 اردیبهشت 91 18:35
ان شاالله هر چی زودتر رومینا موچولو وخوشمل خاله خوب خوب بشه
مامان اميرحسين
21 اردیبهشت 91 21:32
خيلي خوشحالم كه همه چي رو به راهه
محيا كوچولو
22 اردیبهشت 91 0:47
سلام خاله جون، رومينا جون حتما خيلي دردش گرفته موقع آزمايش. ايشالله كه چيز مهمي نيست و رومينا جونم مثل هميشه شاد و سرحال باشهراستي روز مادر رو بهتون تبريك ميگم هميشه شاد و سلامت باشيد
نایسل
22 اردیبهشت 91 1:49
عزیزم الان درستش میکنم
بابای دوقلوها
22 اردیبهشت 91 9:47
کردم از علم سوال می توانی آیا معنی مادر را بهر من شرح دهی گفت نی نی هرگز من برای این کار منطق وفلسفه وعقل وزبان کم دارم قدرت شرح وبیان کم دارم ......................................... روزتان گلباران
مامان خورشید
22 اردیبهشت 91 13:39
مادر وقتي در درونت بودم به شكمت لگد ميزدم و ميگفتي اي جانم مادر وقتي به بيرون امدم سينه ات را گاز گرفتم باز هم گفتي اي جانم مادر مرا ببخش بهشت هم براي محبت كردن هاي تو خيلي كم هست ... تقديم به همه مادر هاي دنيا
ستاره مامان اميرحسين
22 اردیبهشت 91 14:17
بارانی از عشق و نَمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان خسته‌ی من ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .
مامان ثنا و ثمین
22 اردیبهشت 91 18:15
امیدوارم که همه ی بچه ها زیر سایه ی پدر و مادرشون سالم و شاد باشن روز مادر رو با تقدیم یه شاخه گل بهتون تبریک میگم
مامان آرینا موفرفری
22 اردیبهشت 91 18:24
"مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک مادر . . .
مامان ریحان عسلی
27 اردیبهشت 91 0:38
سلام خدا رو شکر که بهتری ایشالا که هیچوقت دیگه حتی گذرت به اون جور جاها نرسه عزیزم
زهرا از نی نی وبلاگ213
31 اردیبهشت 91 14:47
عزیزم اگه امکانش هست رمز رو به ما هم لطف کن