رومینا عسل منرومینا عسل من، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

دخمل دوست داشتنی مامان و بابا

8ماهگیت مبارک عسل من

1391/2/29 0:42
453 بازدید
اشتراک گذاری

 برای تو فندق نازنینم می نویسم شاید بعدها بخوانی و یاد کنی از این روزها از روزهایی که عاشقانه نگاهت می کردم عاشقانه بغلت می کردم و عاشقانه می پرسیدمت و ببینی که هنوز هم این عاشقانه ها ادامه داره عشق مامان و امروز تا جایی که ذهنم کمکم کنه برات می نویسم کارهایی رو که ما رو عاشق میکنه عزیزکم .

 عاشقتم وقتی با روروکت میری واسه کارخرابی و مامان تا میگه ااا رومینا کجا؟برمیگردی و نگام میکنی و تندتر میری همون سمت

عاشقتم وقتی در یخچالو وا میکنم خودتو با سرعت نور میرسونی به یخچال که بری توش

عاشقتم وقتی بستنی ببینی دستم دیگه نمیذاری بخورمش و هی دستمو میگیری و میکشی سمت خودت که بستنی برسه به دهنت

عاشقتم وقتی از دانشگاه بر میگردم و میگم سلام مامانی واسم دستاتو تکون میدی و میخوای بیای بغلم

عاشقتم وقتی میبینم از این اتاق میری اون یکی اتاق و من باید بیام دنبالت برگردونمت تو سالن که جلو چشمم باشی

عاشقتم وقتی گردنتو بوس میکنمو تو واسم با صدای بلند میخندی و منم هی بوست میکنم که بیشتر بخندی

عاشقتم وقتی میخوای با لبای بهم فشرده ت فوت کنی و نمیشه

من همه جوره عاشقتم فندق من عسل من نفس من

دوستت دارم هوااااااااااااااااااااااااااااااااااارتا

 

ماهگیت مبارک عزیز دلم

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

انسيه
29 اردیبهشت 91 1:01
سلام انسيه ام پسرمن5روزازرميناكوچيكتره ولى حركاتشون مثل همه
مهسا مامان مرسانا
29 اردیبهشت 91 1:39
عروسک 8 ماهگیت مبارک......
مامان یاسمن الیسا
29 اردیبهشت 91 22:07
در ضمن 8 ماهگی عسل بانو مبارک. از این روزها استفاده کن. به محظ اینکه رومینا جون به حرف بیاد و راه بیفته حسابی ازت وقت و انرژی میگیره
زن دايي
29 اردیبهشت 91 23:09
سلام خواستم رو عكس بالايي كامنت بذارم هر كاري كردم نشد حالا بهت مي گم گل خانمي گوشواره هات مبارك ولي ناز گل و مخصوصا" ماماني خيلي اذيت شديد. اما اشكال نداره گوشاي كپلي خوشگل شدن
مامان اندیا
30 اردیبهشت 91 15:48
ناز گلم 8 ماهگیت مبارک رومینای عزیز 1 روز از اندیای من بزرگتره هزار ماشالا به هر دوتون
مامان آرتین
30 اردیبهشت 91 23:36
مبارکهههههههههههه
نسترن
31 اردیبهشت 91 11:27
عزیز خاله 8 ماهگیت مبارک مامانی عیب نداره گوشاش سوراخ کردی خیالت در عوض راحت تر شد هر چی بزرگتر میشد دردش بیشتر بود
مامان ریحان عسلی
31 اردیبهشت 91 23:06
سلام 8 ماهگیت مبارک خصوصی
نایسل
1 خرداد 91 1:22
فندقققققق طلاااا 8 ماهگی اتت مبارکککک
نایسل
1 خرداد 91 1:23
مامانش توی پست قول رو وبم گذاشتم نصبش کن یوزر دبده درست میشه
نایسل
1 خرداد 91 1:23
ایمیلشم همون میشه دیگه
نایسل
1 خرداد 91 1:23
دوست دارم
نایسل
1 خرداد 91 1:24
این فیلتر شکن نیستتت وی پی انه خیلی بهتره
خاله نانا
1 خرداد 91 11:30
ایشالله 100 ساله بشی کپلی
نایسل
2 خرداد 91 0:24
آره قربونت برم خخیلی بهترم
مامان ثنا و ثمین
2 خرداد 91 0:41
8 ماهگیت مبارک عسیسم راستی ثمین من تو مسابقه ی عکس شکلک نی نی شرکت کرده.روز رای گیری بعد از تاریخ 5 خرداد هست.اگه ممکنه بهش رای بدین.اینم آدرسش: http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php
بابای دوقلوها
2 خرداد 91 11:55
8 ماهگیت مبارک شیرین عسل عمووو امیدوارم 150 سال به سلامتی و شادی زنده باشی و مایه سرافرازی مامان و بابای مهربون
مامان ریحان عسلی
2 خرداد 91 12:19
خصوصی بدو بدو
مامان ریحان عسلی
4 خرداد 91 0:28
خصوصی
r.memorial
4 خرداد 91 10:43
فندقی 8 ماهگیت مبارک ...*
مائده
17 خرداد 93 12:35
سلام ميشه به منم رمز بدین .....