رومینا عسل منرومینا عسل من، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

دخمل دوست داشتنی مامان و بابا

عکسای جدید نانازی من

1391/3/4 12:56
1,810 بازدید
اشتراک گذاری

ادامه مطلبو از دست ندید

٨ماه و ٣روزگی فندق خانم من(خونه پدرجون)

٨ماه و ٣روزگی(در راه برگشت به بوشهر)

٨ماه و ٣روزگی(خونه خودمون)

عاشق این عکستم

میخوام بخورمت

این لباسو مادر جون از گناوه واست خریده.دستش درد نکنه

٨ماه و ٤روزگی

ببینید رومینا گلی کجاست

٢دقیقه بعد

حالا ببینید کجاست

این نشون میده عقب گرد بچه م خوبه

ایول به جوجوی خودم

٨ماه و ٥روزگی

و اکنون با راننده حرفه ای سالهای آینده آشنا شوید

 

بذار ببینم بابایی اینجا چیا گذاشته

 

بعدشم رفتیم حمام

و رومینا خانم در حال کشتی گرفتن با لپتاپ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

فرزند ما
4 خرداد 91 12:25
مامان ریحان عسلی
4 خرداد 91 12:41
سلام اون عقب گرد واسه چهار دست و پا رفتنشه به زودی شما هم جزء خونه های بی جاذبه میشید
مامان یاسمن الیسا
4 خرداد 91 17:19
چشم قشنگه... این عکس اولی از همه خوشکل تره.
خاله نانا
4 خرداد 91 20:45
خاله فدات بشه جیگر دلم میخواد توعکس خندت لهت کنم وبخورمتتتتتتتتتتتتتتتت
محيا كوچولو
5 خرداد 91 8:55
چه عكساي خوشگلي رومينا جوني، مواظب خودت باش همه ديگه ميخوان بخورنت
مامان کورش
5 خرداد 91 19:55
سلام عزیزم دخمل خوشگل و نازی داری خدا حفظش کنه عکسهای با حالی گرفتید اگه دوست داشتید به کورش سر بزنید ویادگاری براش بزارید خوشحال میشه ممنون گلم
مامان آرشام
5 خرداد 91 22:01
هزار ماشاءالله خدا براتون این نانازو نگه داره ،خوشگل خوشگلایی عزیزم
سمانه
6 خرداد 91 5:05
وای ماشاللا چه نانازی شده رومینا کوچولو. خدا حفظش کنه. عکساش باحاله به خصوص سومی. اسفند یادتون نره واسه دخملی.
نسترن
7 خرداد 91 17:29
چقدر این عکس و عکس حمومش ملوسه هزار ماشالله
مامان امیر
9 خرداد 91 18:55
سلام عزیزم، کوچولوی خیلی ناز وقشنگی دارید ، ان شاء الله همیشه شاد و سلامت باشه. از طرف من ببوسید اون لوپ های نازشو ان شاء الله عملی خوبی را پشت سر بگذارید. ضمناً خوشحال میشوم که به وبلاگ گل پسر من هم سر بزنید. و اگه تمایل به تبادل لینک دارید بهم اطلاع دهید. بای
jiji
13 خرداد 91 20:34
kheili abnabate