رومینا عسل منرومینا عسل من، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

دخمل دوست داشتنی مامان و بابا

9ماه و21 روزگی فندق نانازم

1391/4/19 19:25
652 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فندق من. حسابی این روزا شیطون شدی دیگه هم علاقه به روروکت نداری یعنی وقتی میخوام بذارمت توش پاهاتو از هم وا میکنی که نری توش.این روزا فقط میخوای ٤دست و پا بری و تا به تکیه گاه رسیدی دست بگیری و بلند شی و اظهار خوشحالی کنی مامان قربون این ذوق کردنت بره.حتی دیگه نمیتونم تو آشپزخونه هم ببرمت یا پاهای منو گرفتیو سعی داری وایسی تا کابینت یا یخچال.دوست دارم زود راه بیوفتی هر چند دیگه اونموقع کنترل کردنت سخته ولی لحظه شماری میکنم واسه اون موقعی که رو پاهای خودت وایسی و قدم برداری.کماکان شبا بد میخوابی نمیدونم چرا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامانی شیما وحدیث
19 تیر 91 19:45
سلام مامانی وقتی وارد وبتون شدم کلی ازدیدن عکس نی نی نازتون ذوق کردم و حسابی وبش تو دلم رفت این رومینای ناز ما خیلی خوردنیه .لطفا ازطرف ما یه بووووووووووووووس محکم بگیر . تونستی پیش ماهم بیا
رضا
20 تیر 91 17:52
خیلی عالی است
مامان آرتین
21 تیر 91 0:51
رومینا جون خیلی دلممیخاد لپاتو گاز بگیرم آخه مثل ماه میمونی بوووووووووووووووس
نایسل
21 تیر 91 11:02
قربون کتاب خوندنت برم خاله جونی ای جان چقدر تلاش میکنه واسته از هر چیزی کمک میگیرههه عزیز دلم آخی
نایسل
21 تیر 91 11:02
بمیرم برات هوس کردی برات پست کنم >؟
بابای دوقلوها
21 تیر 91 16:43
ملوسک دوست داری راه بری؟؟؟؟؟؟
عجله نکن
همه چی به نوبت
انشالله زودتر راه میری و خودتو مامان و بابا خوشحال میشید.

خوب واسه خواب شب باید خواب روزشو تنظیم کنی. اگر روز خواب منظم داشته باشه شبا هم به موقع خوابش میبره.

منبع: خواب الکودکان جلد4 - نویسنده: بابای دوقلوها


نمیتونم آخه هر وقت خسته ش بشه خوابش میگیره اونموقع هرکار هم که کنم بازم میخواد بخوابه توبغلم خوابش میبره
ستاره زمینی
21 تیر 91 22:46
,doset daram goldokhtari.
دوست
23 تیر 91 13:37
یخچالو نندازی