رومینا عسل منرومینا عسل من، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

دخمل دوست داشتنی مامان و بابا

3 ماه و 23 روزگی فندقی من(برابر با 3شنبه20/10/90)

1390/10/24 23:10
819 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانبغل.امروز صبحم مثل همیشه وقتی اومدم سراغت دیدم  بیداری و تا مامانو دیدی و وقتی بهت گفتم سلام خوشگل مامان صبحت بخیر یه لبخند خوشگل تحویل مامان دادیقلب و مامان حسابی خستگی شب بیداری های دیشبو فراموش کردلبخند قربونت برم که خیلی قشنگ با اون دهن بی دندونت واسم میخندیماچ

مامانی من یه کم ناراحتمناراحت میدونی چرا؟؟دیشب که پیش مادربزرگت(مامان بابایی) بودی همش داشت بهت میگفت بگو بابا بگو بابا...یه کم دلم گرفت ناراحتچرا این وسط هیچکس مامانو زحمتاشو نمیبینه شب بیداریاشو نمیبینه؟گریه؟دوست دارن اولین چیزی که به زبون بیاری اسم پسر خودشون باشه یعنی اگه بچه دخترشونم بود همین کارو میکردن؟؟!!!!مسلما اون موقع بچه باید تمرین مامان گفتنو میکرد،نه؟؟؟

بیخیال.چشمک.فقط خواستم باهات دردودل کنم اما حالا میخوام عکسای خوشگل دیروزتو بذارمبغل برو ادامه مطلب ببینشون...هر روز داری شیرینتر میشی فندقی من...دوستت دارم خیلی زیادلبخند

دیروز صبح بعد از اینکه از خواب بیدار شدی و کمی باز ی کردی شیر که خوردی حدودای ساعت ١٢ خوابت برد منم راحتتر تونستم برم به کارا برسم اما اول ازت چند تا عکس انداختم

اما بعد از یک ساعت باز بیدارشدی و به رو مامان یه لبخند خوشگل زدی و مامان باز با دوربینش سر رسید

ماشالا همیشه خندونی اما تا مامان میاد از خنده هات عکس بندازه تا دوربینو میبینی فقط به دوربین هاج و واج نگاه میکنی و تلاش من واسه خندیدن دوباره شما بی نتیجه میمونه

مثلا اینجا رو ببین چه با تعجب داری نگاه میکنی

بعدش مشغول بازی کردن با پتوت شدی فندق خانم من 

بعد خسته ت شدو شروع کردی به نق نق کردن

اینم قیافه نق نقوت

منم اومدم جغجغه تو دادم دستت کمی اروم شدیanimated smiley faces for orkut, myspace, facebook

عزیز دلم عاشق این نوع نگاه کردنتم .وقتی اینجوری نگام میکنی بعدشو یهو میخندی واسم

من قربون تو دخمل نازم برم

animated kissing smiley for orkut, myspace, facebook

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله سمیرا
25 دی 90 20:53
آره دیگه جیگر خاله خوش اخلاقه.ذلم واست تنگ شده عزیز خاله
مامان ثنا و ثمین
26 دی 90 18:03
ماشااله چه تربچه ای.الهییییییییی