رومینا عسل منرومینا عسل من، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

دخمل دوست داشتنی مامان و بابا

شیطون بلای من

1390/10/23 23:00
484 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان جدیدا خیلی شیطون شدی وقتی تو بغل میگیریمت (من یا بابایی) اگه تلویزیون روشن باشه هر طرف که باشی سرتو میچرخونی سمتش..و ما هم دستمون رو میگیریم جلو چشمت که مانع دیدنت شه سرتو میبری سمت دیگه همین که دستمون رو بر میداریم باز مثه فنر سرت برمیگرده سمت تلویزیون آخه دخملی من، تلویزیون واست خوب نیست ببینی

امشب حسابی واسه مامان خندیدیو حرف زدی گاهی اوقاتم از هیجان خندهات حالت جیغی پیدا میکرد رو زمین پتو انداخته بودمو گذاشتمتو کلی باهات بازی کردم اما تلویزیون روشن بود گاهی سرتو میچرخوندی سمتش منم با دستم جلو چشمتو میگرفتم اونوقت میچرخیدی سمت من .منم بهت میگفتم مامانی چرا نگاه میکنی شیطون بلا اونوقت تو هم از اون خنده های خوشگلت تحویل مامان میدادیو منم کلی ذوق میکردم

 خدایا شکرت که همچین فرشته نازو دوست داشتنیو بهم بخشیدی خودت حافظش باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان خورشید
25 دی 90 20:04
عزیز خاله داری کارای جدید یاد می گیریا افرین عسلم
مامان محيا
22 بهمن 90 13:10
محيا تازه تو شش ماهگي به برنامه هاي تلويزيون علاقه و واكنش نشون ميداد. محيط خيلي تو واكنشهاي بچه ها تاثير داره، بازم ميگم زياد نگران نباش خانومي


ممنون از جوابتون