رومینا عسل منرومینا عسل من، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

دخمل دوست داشتنی مامان و بابا

4ماهگیت مبارک

1390/10/26 16:02
654 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان 4 ماهگیت مبارک

قربونت بشم که امروز حسابی با کارات دلبری میکردی خنده هات دیگه به قهقهه تبدیل شده و یه چیزایی هم میگی که نمیدونم بگم چیه در واقع(هرچی فکر کردم که بتونم بنویسمشون نشد!!!!!!!!!!!!!!)

ایشالا همیشه سالم باشی فندقی من

 

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ریحانا
26 دی 90 16:14
سلام 4 ماهگیت مبارک
مامان ثنا و ثمین
26 دی 90 17:40
4 ماهگیت مبالک عسیسمانشااله سالم و تندرست باشی. خانومی خیلی خوشحال شدم که یه دوست همشهری دیگه پیدا کردم.با افتخار لینکتون کردم.امیدوارم برای هم دوستای خوبی باشیم
مامان حنا
26 دی 90 22:27
رومینای عزیزم 4 ماهگیتم مبارک باشه ایشالله 120 ساله بشی گلم و همینجوری هیییییییییییی بتونی افتخار کسب کنی
مامان اميرحسين
26 دی 90 23:18
4 ماهگي رومينا خانوم مبارك
مامان اميرحسين
26 دی 90 23:18
از آشناييتون خوشحال شدم
مامان پرسیا
28 دی 90 10:44
مبارک مبارک
مامان ترنم کوچولو
28 دی 90 11:31
سلام خوشمل خاله.4 ماهگیت مبارک.با صدا خندیدنتم مبارک.
مامان ارميا
28 دی 90 12:51
عزيز خاله 4 ماهگيت مبارك. ايشالله سالم و شاد و خندون باشي گل گلي.
مامان آرميتا
30 دی 90 3:15
4 ماهگيت مبارك هميشه گل لبخند رو لبات باشه به ما هم سر بزن آپم گلي
مامان آرميتا
2 بهمن 90 18:30
آپم گلي
مامان ریحانا
4 بهمن 90 20:35
این کامنت واسه پست جدیدته
اگه میتونی قالب وبلاگت رو عوض کن چون مجبوریم دوتا پست پایینتر برات کامنت بذارم
عکسی که واسه باباش میخندید خیلی خوردنی ببد واکسنش زدی بوشهری بخونیا


نه هنوز زنگیدم گفتن شنبه دوباره بزنگ!!!!!!!!!!!!!!!!!
بابای دوقلوها
4 بهمن 90 20:36
سلام. وبلاگ زیبایی دارید. چه فرشته زیبایی. ماشالله از دوستان هر کس مایل به تبادل لینک هست دوقلوهامو لینک کنه و بهم اطلاع بده که لینکش کنم. به امید دیدار
مامان ریحانا
5 بهمن 90 2:47
مشکی از تن بدرآرید ربیع امده است خم ابرو بگشایید ربیع امده است مژده ای ختم رسل داد که اید به بهشت هرکه بر من خبر ارد که ربیع اماده است ماه ربیع الاول مبارک