رومینا عسل منرومینا عسل من، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

دخمل دوست داشتنی مامان و بابا

ما برگشتیم....

1390/11/3 15:23
702 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

ما چند روز نبودیم

دخترگلم من و شما چند روزی رفته بودیم خونه پدر جون.دیشب نذری داشتن بعد از شام منو شما و بابایی برگشتیم بوشهر آخه امروز هم آقاجون نذری داشت نذر سلامتی شما بود پارسال این موقع هم نذری دادن اونم بخاطر اینکه خدا بهشون نوه قرار بود بده شما ٢-٣ماه بود تو دل مامانی بودی.قلب

نذرشون قبول باشه

مامانی امروز ساعت٦ عصر شارژ ای دی اس المون تموم میشه و من باید بعد از تعطیلات واسه شارژ مجدد برم.موندم این چند روزه چیکار کنم.دلم واسه اینجا تنگ میشهگریه

راستی عزیزم این چند روزه که خونه پدر جون بودیم من واست یه جفت پاپوش بافتم البته بگم ، مامانی قلاب بافی بلد نبود از طریق فیلمای آموزشی که تو اینترنت بود یاد گرفت عکسشو واست تو ادامه مطلب میذارم اگه خوب نشده مامانیو ببخش آخه اولین کارم بوده فندقی من، میخوام واست شال گردن و جلیقه هم ببافم

 یکشنبه 2 /11/90

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مام پارسا
2 بهمن 90 19:09
وای خدا چه پاپوش خوشگلی مامانی برات بافته دست مامانی درد نکنه. مامانی از کدوم سایت طریقه بافتنشو یاد گرفتی؟میشه آدرسشو بدی. بوووووووووووووس
مامان ثنا و ثمین
2 بهمن 90 20:50
نذرشون قبول باشه.
دست مامانی هم درد نکنه.خوشمله

ممنون خانمی

مامان حنا
3 بهمن 90 3:49
آفرررررررررررررررررررررررررررین به این مامان هنرمند
با اینکه اولین کارت بوده ولی خیلی خوشگل بافتیش کاش پاشم میکردی یه عکسی هم مینداختی رومینا جون مبارکت باشه خاله


ممنون عزیزم

مامان ترنم کوچولو
3 بهمن 90 16:21
نذرتون قبول.آفرین مامان هنرمند و با حوصله
گل دخترم سپیده
3 بهمن 90 17:45
خیلی قشنگ بافتین مبارک رومینا جان باشهخانمی خوشحال میشم به وبلاگ دخترم سر بزنید وباهم دوست بشیم
عمه جونش
3 بهمن 90 21:21
بد نیست عروس
گل دخترم سپیده
4 بهمن 90 3:35
آره درست حدس زدی خانمی منم بوشهری هستماز آشنایتون خوشبختم ایشاله دوستای خوبی برای هم باشیم


منم خوشحالم.انشاا...
مامان عرشیا
4 بهمن 90 12:09
مامان ریحانا
5 بهمن 90 11:49
سلام آفرین به مامان زرنگ حالا ناهار چی درست کردی ؟ خوب خوبه هوا اونجا سرد بشه دلم هوای سرد بی یو رو می خواد چقدر این لرزیدن می چسبه نه
خاله مینا
5 بهمن 90 17:28
خاله چقد زرنگ شدی بافتنی هم میکنی