رومینا عسل منرومینا عسل من، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

دخمل دوست داشتنی مامان و بابا

رومینای 4 ماه و 7 روزه

1390/11/4 20:27
508 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان عکسای امروزت (سه شنبه ٤/١١/٩٠) رو گذاشتم تو ادامه مطلب

 

 

اینجا گذاشتمت رو شکم.بهتر از قبل میتونستی سرتو بالا بگیری عزیز دل مامان

 

اینجا هم بابایی داشت باهات بازی میکرد و شما هم واسش میخندیدی و جیغ میکشیدی

مامان قربون این خنده های خوشگلت بره.عاشقتم فندق من


فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان حنا
5 بهمن 90 1:01
سلام خانومی
چه عکسای خوشگلی از رومینا جون انداختید رومینا جون ماشالله خیلی ناز شده خدا از چشم بد حفظش کنه اسپند یادت نره خانوم طلا
رومینا جون خیلی دوستت دارم خاله


مرسی خاله منم شما رو دوست دارم
مامان اميرحسين
5 بهمن 90 9:10
خيلي خيلي دخملي نازي داريد بله عزيزم من بوشهريم اما ساكن بوشهر نيستم
خاله مینا
5 بهمن 90 17:23
وااااااااااااااااااای چقد عکس آخری خوشمزه ای
بابای دوقلوها
5 بهمن 90 22:52
سلام. من عذر میخوام. خواستم نظری رو که فرستادید تائید کنم ولی اشتباهی حذفش کردم. در ضمن من نمیدونم چرا واسه دوتا پست اولتون نمیتونم نظر ارسال کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



اشکال نداره دوباره نظر میدم....مثل اینکه بخاطر قالب وبلاگ اینجوری میشه!!!!!!!
زن دایی
25 بهمن 90 19:01
سلام عکس آخری که می خنده خیلی ناز شده می شه بذاریش توی وبلاگ فاطمه http://wwhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(5).gifw.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(5).gif