رومینا عسل منرومینا عسل من، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

دخمل دوست داشتنی مامان و بابا

بدون عنوان

1390/11/5 10:29
546 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل مامان،نفسم، دیشب به نسبت شبای قبل بهتر خوابیدی اما صبح ساعت ٦:٣٠ که بیدار شدی هرکاری کردم تا باز بخوابی نشد که نشدniniweblog.comداشتی واسم میخندیدی و با خودت حرف میزدیniniweblog.comمنم که دیدم اینجوری خوابم نمیبره بلند شدم.آوردمت تو سالن گذاشتمت که بازی کنیniniweblog.comو من از تو آشپزخونه حواسم بهت باشه صبحانه رو اماده کردم و مشغول ناهار پختن شدمniniweblog.com(سابقه نداشت این موقع صبح شروع به ناهار پختن کنم)نیم ساعتی که گذشت شروع کردی بهونه گرفتنniniweblog.comفهمیدم که خوابت میاد بهت شیر دادمniniweblog.comو گرفتی خوابیدی و مامان رفت به کارا رسیدniniweblog.comالان که دارم اینا رو مینویسم ساعت ١٠هه کارام تموم شده و شما خوابی هنوز.و البته مامان هم حسابی خوابش میادniniweblog.comاخه دیشب خیلی بد خوابیدم تا٢ خوابم نبرد بعد هم که خوابم برد هر نیم ساعت از خواب میپریدم فکر کنم بخاطر چای دیشب بود اخه دیشب بابایی ساعت ١٠ هوس چای کرد واسش دم کردمniniweblog.comو هردومون خوردیم.راستی بهت بگم که چند روزی هست که حسابی هوا سرد شدهniniweblog.com گفتن سرمای بیسابقه استانه.منم چند روزیه که از خونه بیرون نبردمت که مبادا سرما بخوری

 

الان که خوابی ازت چندتا عکس انداختم که تو ادامه مطلب واست میذارم فندق من.niniweblog.com

 

خیلی دوستت دارم نفسمniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

 

چهارشنبه ٥/١١/٩٠ (٤ماه و ٨ روزگی رومینا)

قربون این خوابیدنت بره مامان.عزیز دل منی تو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهسا مامان مرسانا
5 بهمن 90 12:09
عزیزم ممنونم از حضور گرمت..ماشاالله شما هم دخمل نازی داری...با افتخار لینکت کردم....
مامانی فری
5 بهمن 90 12:54
مرسی عزیزم از اینکه به من سر زدی ماشالله نی نی خیلی ناز و دوست داشتنی داری اسپند یادت نره
مامان وندا
9 بهمن 90 5:57
الهیییییییییییییییی،چقدر شما ناز می خوابی خاله،فرشته ها یاد بگیرناما مامانی این فسقلی ها همشون همین طورن موقعی که ما کار داریم تازه بازی کردنشون شروع میشه و ما بی خیال کارای میشیمولی بازم شیرینه