رومینا عسل منرومینا عسل من، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

دخمل دوست داشتنی مامان و بابا

چه خوش گذشت دیروز

1390/11/20 11:25
594 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی،فندق من،نفس من،دیروز ظهر که بابایی برگشت خونه بعد از اینکه ناهار خوردیم بابایی گفت امروز هوا خوبه و آفتابی،بریم بیرون؟؟؟؟منم که عاشق بیرون رفتن زودی به تنت لباس کردمو راه افتادیم

عکسا رو تو ادامه مطلب ببین هستی من،عاشقتم

 

تو ماشین خوابت برد عزیز دلم

 

 

عاشق این عکسم .عجب صحنه ای شده!!!!

 

به نظرتون پدر و دختر دارن به چی نگاه میکنن؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان وندا
20 بهمن 90 11:48
منظره ی قشنگیه امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه



خاله مهسا
20 بهمن 90 19:14
الهی چه نازی تو دخمر خدا تورو برای مامان و بابای مهروبت حفظ کنه ایشا....
محيا كوچولو
22 بهمن 90 13:13
واي كه چقدر دلمون لك زده براي يه ذره سبزه و چمنمرديم از سرما و برف اينجا، خوشبحالتون
مامان ترنم کوچولو
24 بهمن 90 14:43
خوش به حالتون.اینجا که خیلی سرده