رومینا عسل منرومینا عسل من، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

دخمل دوست داشتنی مامان و بابا

و دیگه چه کارایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1390/11/25 12:06
1,132 بازدید
اشتراک گذاری

کارایی که این اواخر میکنیو میخوام واست بگم فندق من

اول اینکه وقتی داری شیر میخوری اگه کسی حرفی بزنه یا از کنارت رد بشه چنان برمیگردی نگاش میکنی که نگو و اگه طرف همچنان کنارت باشو حرف بزنه به هیچ طریقی دیگه به شیر خوردن بر نمیگردی کوچولوی من

دومیش اینه که بعضی اوقات در حالیکه داری شیر میخوری انگشتت هم میخوای بمکی(هر دو کارو با هم) یه موقع هایی هم از شیر خوردن دست میکشی انگشتتو میکنی دهنت نمیدونم شاید انگشتای کوچولوت از شیر خوشمزه ترن!!!!

دیگه دوست نداری خوابیده بازی کنی همش نق میزنی یا باید بغلت کنیم بچرخونیمت یا باید رو پاهامون بذاریم که دور اطرافو دید بزنی عسل مامانیI love you smiley for orkut, myspace, facebook

شبا وقتی گریه میکنی میام سراغت میبینم با چشم بسته داری گری میکنی شیر هم که بهت میدم بازم با چشمای بسته میخوری.الهییییییییییییی قربون این کارات

موهاتم گاهی اوقات محکم میگیری دستت .من زودی از دستت جداش میکنم که یه وقت نکشی گریه ت بگیرهanimated smiley faces for orkut, myspace, facebook

هر کی هم خم شه و بیاد نزدیکت چنگ میزنی به صورتش یا موهاشو میگیری که منو بابایی و خاله سمیرا و عمه صدی تا حالا از این کارت مستفیض شدیمI love you smiley for orkut, myspace, facebook

و آخریش اینکه علاقه فراوانی به تی وی داری هر جور خوابیده باشی سرتو ماهرانه میچرخونی سمت تی وی.من که موندم تو کارت.flying kiss smiley for orkut, myspace, facebook

یه موقع هایی هم چنان زل میزنی بهم و واسم لبخند میزنی و باهام میحرفی که اگه اونموقع همه دنیا رو هم بهم بدن حاضر نیستم با اون لحظه عوض کنم.عاشقتم فندقی.اینم عکسی که تو اون لحظه ازت گرفتم

 

مامان قربون این نگاه کردنت فندق من

animated kissing smiley for orkut, myspace, facebook

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

ثمين
22 بهمن 90 14:43
سلام اومدم ازتون دعوت كنم از نمايشگاه هفت سين دنياي نفيس ديدن كنيد منتظرتون هستم
بابای مهرسا
22 بهمن 90 15:22
سلام خیلی نازه هزار ماشالله
مامی سمیرا
22 بهمن 90 15:49
خیلی جیگره دمخلی...........
مامان اميرحسين
22 بهمن 90 16:06
چقدر بامزه نگاه ميكنه
مامان ارمیا
23 بهمن 90 11:02
ای جانم. قربون اون نگاه کردنت. ماهی عسلم.
مامان ترنم کوچولو
23 بهمن 90 12:29
قربون این دخمل عسلی
مامان ریحانا
24 بهمن 90 1:10
الهی چه ناز نگاه میکنه
مامان حنا
24 بهمن 90 3:47
عززززززییییییییزززززززززززززم بچه ها خیلی شیرینن خدا حفظش کنه عکسشم خیلی ماه شده
مامان سارا
24 بهمن 90 10:50
اي جااااااااااااااااااااان عجب نگاهي منم باشم با هيچي عوض نميكنمش ببوسش دخمل گلتو
نسترن
24 بهمن 90 11:03
چقدرنی نی شما خوشگله میشه بخورمش خدا واست همیشه سالم وسلامت نگهش داره
بابای دوقلوها
24 بهمن 90 15:42
الهی الهی. چه خوشمزس این رومینا وروجک. 150 ساله بشی انشالله. گل واسه رومینا
گل دخترم سپیده
24 بهمن 90 16:00
الهی چه نگاهی چشمای قشنگش انگار داره با آدم حرف میزنه ای جانم هرروز داره به مهارت های رومینا جون اضافه میشه پس خوشگلمون داره بزرگ میشه
خاله مهسا
24 بهمن 90 16:13
خاله قربون نگات بشه عسل
مامان الینا
30 بهمن 90 18:37
فدای تو عزیزم هزارماشاالله