رومینا عسل منرومینا عسل من، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

دخمل دوست داشتنی مامان و بابا

4ماه و 28 روزگی فندق ناز من(برابر با3شنبه25بهمن90)

1390/11/26 1:42
539 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدل مامان،امروز مامانی کمی  خونه تکونی کرد آخه از شنبه کلاسام شروع میشه و تا4شنبه کلاس دارم.قربونت برم که قراره تنهات بذارم اما گفتم طوری کلاسامو بذارن که بعد از هر کلاسم وقت داشته باشم بیام خونه پدر جون بهت سر بزنم.همینجا از مادرجون(مامانم)تشکر میکنم که قراره مواظبت باشه.قرار شده هر وقت بهونه گرفتی خاله طیبه شما رو بیاره دانشگاه که من به دانشجوها استراحت بدم و بیام شما فندقی رو ببینم.از امروز بگم که حسابی مبلا تو فضای خونه این ور و اون ور شدن که یه مدل جدید بچینمشون اما بعد از3-4مدل چیدن آخرشم به این نتیجه رسیدم که همون مدل قبلی جالبتر و قشنگتره.میخوایم فردا مجدد بریم خونه پدر جون.چندتا عکس خوشگل ازت انداختم بدو برو ببینشون فندق من

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ریحانا
26 بهمن 90 2:28
سلام
چه عکسای قشنگی چه دختره قشنگ تری
آفرین به این مامانی اکتیو بابا استاد دانشگاه
دست مامانتون درد نکنه که فندقی رو براتون نگه می دارن حتما الان خیلی خوش به حالشون شده
فندقی نوه ی چندمشون میشه ؟
چقدر سوال پرسیدم من
قدر مامانتون رو بدونید و ایشالا که سایشون بالا سرتون کم نشه




آره عزیزم واقعا ممنونم از مامانم.خیلی واسم زحمت کشیده و میکشه.فندقی نوه اوله.تو هر دو خانواده پدری و مادری
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
26 بهمن 90 7:00
ولنتاین مبارك
همراه یك بغل گل رز ، یك سبد ستاره و یك دنیا آرزوی شادباش . . .




ممنون عزیزم
مامان سارا
26 بهمن 90 7:45
سلام عزيزم
به سلامتي استاد دانشگاهي؟
كدوم دانشگاه؟
حالا كه ما درس و دانشگاهمون تموم شد شما گفتين كه استادين؟
اين جيگر طلا رو ببوس خيلي جيگر شده ماشاله


ممنون خانمی
آزاد و پیامنور درس میدم

مامانی
26 بهمن 90 8:47
ماشالا خیلی نازه جیگرتو چه تل قشنگی زده به موهاش
مامان حنا
28 بهمن 90 18:17
سلام عزیزم ماشالله هزار ماشالله چه عکسای خوشملی انداختین واقعا هم رومیناجونو به چه چیزی تشبیه کردین فندق خیلی بهش میاد خوش به حالتون که پیش خانوادتون هستین خدا سایه پدرو مادرامونو از سرمون کم نکنه