رومینا عسل منرومینا عسل من، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

دخمل دوست داشتنی مامان و بابا

خودتون ببینید

1391/4/4 0:56
529 بازدید
اشتراک گذاری

٩ماه و ٣روزگی

اینجا میخواستی موبایلو ازم بگیری خوشگل من

دارم به این فکر میکنم با کدومش بازی کنم

من این بع بعی رو بیشتر دوست دارم

٩ماه و ٥روزگی

شیطونیای رومینا خانم شروع شده دیگه

اون روز بابا داشت تو آشپزخونه هندونه قاچ میکرد شما هم که عاشق هندونه

گفتم بذارم خودت ببینم چطوری میخوری

عجب هندونه ای یه

کاش همش بره تو دهنم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نایسل
4 تیر 91 13:59
آخ قربونت برم من شیطونن ناقبلااا
نایسل
4 تیر 91 13:59
مرسی عزیز دلم نطر لطفته چشات خوشمل میبینه
مامان امیر
4 تیر 91 17:56
9 ماهگی مبارک عزیزم ماشاء الله به این همه شیطونی هات ، هندونه هم نوش جونت خاله جون می بوسمت ناز نازی
نسترن
6 تیر 91 16:49
بوس بوس بوس که چقدر تو شیرینی خاله
مامان ریحان عسلی
7 تیر 91 8:29
سلام ای جونم عکس اول : چه جسارتااااااااا آفرین به دخملی شیطون می بینم که چهار دست و پا هم میره هنتی هم به قول ریحان که همون هندونه ی خودمون باشه نوش جونت راسی مگه عمه نشدی؟
مامان ترنم کوچولو
11 تیر 91 11:15
قربونت برم خاله تاب بازی خوش میگذره؟ منم بازی؟ نوش جونت