رومینا عسل منرومینا عسل من، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

دخمل دوست داشتنی مامان و بابا

شیطونی های رومینا شروع شده دیگه

1391/2/14 16:36
1,020 بازدید
اشتراک گذاری

فربونت برم عزیز دلم، فندق من،قلب این هفته شیطون شده بودی حسابیزبان.الهی من قربون این شیطنتات برم.طبق معمول بخاطر کلاسا جمعه عصر رفتیم شهرستان خونه پدر جون.بگم واست که این چند شب اصلا خوب نمیخوابیدی هر45 مین یا هر 1ساعت بیدار میشدی شنبه ها ویکشنبه ها ساعت 8 کلاس دارم وقتی نصفه شب بیدار میسدی و بهت شیر میدادم و باز میخوابیدی ، ساعتو نگاه میکردم و میدیدم اخ جون هنوز میشه 3-4 ساعتی خوابیدخواب ولی خب شما صبح ساعت 7 بیدار میشدی (قربون دختر سحرخیز خودم) دیگه واست بگم که وقتی تو روروکت هستی از این اتاق به اون اتاق میریو و بعضی اوقات هم میری سراغ گل های تو پاسیو مادر جون و میگیری دستتو میکشیوتعجب

به کتاب هم خیلی علاقه نشون میدی فعلا که دوتا از کتابای مامانو پاره کردی.....لبخند

اما یه چیز دیگه امروز رسما دستم اومد که خیلی بابایی میشی،امروز دانشگاه بودم و بابایی اومد اونجا دنبالم بعد که با هم اومدیم  خونه پدرجون،وقتی وارد خونه شدیم شما بغل خاله طیبه بودی و من بدو بذو اومدم پیشت و بابایی هم پشت سرم بود وقتی گفتم عزیز مامان بیا بغلم، اصلا نگام نکردیو سرتو برگردوندی سمت بابایی تعجبو دستاتو واسه بابایی باز کردی...آح که من چقدر دپرس شدمدل شکسته

 

پی نوشت: این پست تکمیل شد

اینم عکسایی که تو این هفته ازت انداختم

رومینای کتابخون

103.gif 

158.gif 

شکلکهای جالب آروین

شکلکهای جالب آروین

قربون این نگاه کردنت برم من

 

تو نفس منی عسل مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان حنا
13 اردیبهشت 91 23:14
آخی عزیزم رومینا جون به مامانی بگو مامان جون تازه شیطونیام شروع شده کجاشو دیدی خدا حفظش کنه هزارماشالله خانومی خصوصی داری
مامان مانی
14 اردیبهشت 91 13:36
ماشالله هزار ماشالله
مامان اندیا
14 اردیبهشت 91 13:40
قربون این دخمل خوشگله مامانی با افتخار لینک شدین
مامان ریحان عسلی
14 اردیبهشت 91 16:35
خصوصی
مامان پریسا
14 اردیبهشت 91 16:56
عزیزم مگه نمیدونی دخترا بابایین خصوصی
مامان اميرحسين
15 اردیبهشت 91 0:02
خصوصي هات رو چك كن
نایسل
15 اردیبهشت 91 19:21
وای خاله جونی دلم برات خیلی تنگ شده فدای اون چشاتتتتتت عزیززز دلم ماشالا حسابی شیطون شدی خاله هااااااا بوس بوس بوسسسسسسسسسسسسسس مامانش بوسسسسس
نایسل
15 اردیبهشت 91 19:21
مامان ترنم کوچولو
15 اردیبهشت 91 19:27
قربونت خاله.از دست این نی نی های بابایی
مامان یاسمن الیسا
28 اردیبهشت 91 23:13
سلام تازه وب رومینا جون را دیدیم. عاشق چشمای خوشکلش شدم. ماشاء الله . خدا واستون حفظش کنه. ما لینکتون کردیم